(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat Üzerine 5... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat Üzerine 5... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayat çok defa kendini saklasa da gerçeklerden kokusu dokusu yakından gelir ...
yakından gelir cazibesi izbesi hayatın ...
hayatın kendisi dişisi tekil davranışlar gösterir çoğul kimliklerde yarını bilseydik bu günü ona göre yaşardık dün geçmiştir yarın bilinmez bu günü yaşamak gerek.çoğuldan ve tekilden kastınız yaşadığımız düzense,tekil davranış gösterildiği görüşüne katılmıyorum.herkez görmek istediği yerden bakar. yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun saygılarımla.
gizemlibalık tarafından 3/17/2009 9:36:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
hayatın kendisi dişisi tekil davranışlar gösterir çoğul kimliklerde ... Çoğul olup kimlik mücadelesi vermektense...tekil olup insan olmak daha güzel.... Kutluyorum..
dişisi
tekil davranışlar gösterir
çoğul kimliklerde
güzel bir ifade..çok beğendim,yüreğine sağlık..saygılarımla.