(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
--- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
--- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin anlamı kişiden kişiye, ve tarihsel süreçte sürekli tartışılır ve aranır olmuştur.Fakat biliriz az çok nasıl yazılacağını. Yoksa elimize kalem kağıt alıp her iç dökmeyi şiir saymazdık değil mi? Şiir bir sanat mıdır değil midir? tartışmasında her defasında sanattır demişimdir. Estetikten uzak, kurgusu var ise bile anlaşılmayan, bütünsel anlamda bizlere birşey ifade etmeyen şiir yüzeysel olarak bir defaya mahsus okunur ve sayfa kapandığında unutulur. Bu tecrübe ile sınanmıştır.
Şiirin başlığı ilgimi çektiği için okumak istemiştim. Başlık beni yanıltmadı. Sizin için belki çok şey ifade ediyor bu yazdığınız satırlar. Lakin kaldı ki okurları da düşünmeniz gerekmez mi? Şiir başlı başına bütünsel anlamda bir şey vermiyor okura, imla hatalarınızı bile düzeltme gereği görmemişsiniz. Gündelik dili kullanmanın bile bir kuralı varken, yeniden değerlendirmenizi öneririm. Çünkü şiir sizin kadar yayınladığınız an da bizi de ilgilendiriyor.
Anlatımı değiştirip sonuçtaki buluşmanın farklı bir şekilde yorumlanarak yazılırsa belki bir başka tesadüf buluşmanın keyfini biz de yaşar gülümseyebiliriz.