(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne davamızı anlayabilecek bir erkek bulabildik Ne bir erkeğin anlayabileceği kadar basit olabildik. Kadın dediğin İstanbul gibi olmalı, fethi zor, fatihi tek..
Der gibiydi şiir, veya ben öyle algıladım, ama gıpta ile okudum kutlarım sizi vede bu nadide eserinizi TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet olun..yudumyunus
Daha iyilerine layık olan bu nadide eseriniz için yazmış olduğum bir kaç acizane sözümü etkili yorum olarak takdir etmeniz beni onurlandırdı vede mutlu etti, sağolun var olun TEŞEKKÜRLER..
Selam vede muhabbetle..Allaha emanet olun.. yudumyunus
böylesi bır ironi...affet benı senı sevmiyorum ama özlüyorum demek...biçok anlama gelir ....ama güzel olan özür dilemesini bilmek...hanı karşımızdaki kişiye umut verme adına duyulan azap varya...ve bir türlü ifade edememe...en azından bunu itiraf etmiş şiir...ama seni cok özlüyorum demek...sevmeleri özlemektır belkıde...şunu unutmamak lazım ki...bir kadın onu seven gibi bir seven bulamayacagını ve onun gibi kimseyi sevemeyecegını bılır...kadın sevmelerı özeldir..elbette erkek içinde böyledır ama bagıslasınlar erkek saırlerımız benı ama kadın daha özeldır...kadın sevmelerı dunyaya bedeldır..bır kadının sevdıgı insan özlediğidir....neyse felsefe yapmak ıstemem...guzeldı...ıcınde yansıttıgı ışık başkada olsa guzeldı...aldım kendıme şiirinizi...sevmelere sevdalara sevgıyı hakeden yüreklere....saygılar...
Tebrikler kısa ve öz dizelerinize ve ayrıca röportajınızıda okudum kendinizi çok güzel ifade etmişsiniz yani muhteşem bir anlatım olmuş bunun içinde ayrıca kutlarım
ama bildigim bir gercek var oda seni cok özlüyorum
Adını henüz bilmediğiniz yüzünü görmediginiz ama yürek dolu sevgi özlediginiz her kimse ümit ediyorum en kısa zamanda yüreğiniz kadar sever ve özleminiz kadar mutlu olursunuz.....
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
/ama bildigim bir gercek var oda seni cok özlüyorum./
baslangic ve final.. bildiginiz gercek eger "ozlemek" se, "sevmiyorum" diyemezsiniz. cunku ozlemek ve sevmemek birbiri ile tezat bir durumdur. sevilen sey ozlenir, sevilmeyen seye ozlem duyulmaz.
muammali bir siir okudum. siir cikmazda kalmis sair ise dilemmada.
efendim insasn hissi en kuvvetli olan hıstır biz görmedende sevebiliriz sevginiz daim gönlünüz hoş kalbiniz sevgilerle dolsun almanyaya selam tüm gürbetçi dostlarımıza selam olsun kucak dolusu sevgimle yasar saglam
Kızım sana dedim gelinim sen anla gibi olmuş şiirde duygular Biraz sitemle karışınca sen anla işte der gibi geldi bana Bize de beğeniyle paylaşmak düştü
Herzaman haz alarak okurum şileriniz ve yazılarınız..Nekadar sildik desekte..unutum desek de özlesek de hepsi yüregimize kazına .Hiç bir zamanda unutamıyacagım duygulardır...Dilegim bir an önce özleminize erişmeniz gönlünüzdebaha rüzgarı esen bir günşin dogması..sevgi ve selamlarımla..
ama bildigim bir gercek var oda seni cok özlüyorum. ----------------------------------------------------------------
...SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM......
EN KOLAY CÜMLELERLE SORULAN SORULAR EN ZOR CEVAPLARI HAZIRLATIRLAR İNSANA DAİMA !... DÜŞÜNMEKLE BULAMAZSIN ONU SEN ASLA !.. ANCAK HİSSEDEBİLİRSİN EN DOĞRUYU AŞK'LA BİTİYORSA ŞAYET SONU !... --- " SEVMİYORUM... BAŞKA BİLİYORUM... TARİF EDEMİYORUM... SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM... " BİLİNENİ BİLEMİYORUM BİLİNMEYENİ BİLİYORUM HEPSİNİ TOPLUYORUM; SONUCU FIRLATIYORUM "SENİ SEVİYORUM !... " "SENİ ÇOK SEVİYORUM... " HATTA İÇİME BAKIYORUM ; BİLMEDİKLERİMİ GÖRÜYORUM ! KENDİMDE SAKLIYORUM.... NE ZORMUŞ MEĞER AŞKLA TANIŞMAK DİYORUM KENDİMİ AŞIYORUM !... ------------------------------------- GİZEMLİYDİ O.SEYFİ ORHON'UN " DESEM Kİ " ŞİİRİ GİBİYDİ, TEREDDÜTLÜ AŞK BAKARSAN SANKİ... -------------------------- TEBRİKLER ŞİİRE ! VE O YÜREĞE !.......
Seviyorum demek, sevmiyorum demenin eş anlamlısıdır bana göre.
Yürek ne yapar ise yapsın seviyor ise en kolay söyleyebildiğimizi düşündüğümüz kelimeyi söyleriz. İçinizde yaşattığınız duygular seviyorum diye haykırmanın bir başka yankısıdır sevgili şairim.
Çok kısa ama bir o kadar da uzun bir şiir. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
evet bazen severiz de ismini koyamayız, belki kıyamayız ,belkide sevgisinin sınırını koymak istemeyiz. içinizden geldiği gibi duyguları çok hoş dile getirmişsiniz tebrik ederim .izmirde selamlar saygılar
Hayatımız özlemlerle dolu belki, kocaman eksikliklerle... Ama bu aşk duygusu öyle bir özlem yaratıyor ki içerde hiç bir şeye benzemiyor... Özlemek; deli gibi sevdayı dilenmek, deli gibi beraberlik istemek... Özlemek; tarifi imkansız bir duygu... Ama en acı özlem sonunda gelmeyeceğini bilerek beklenen özlemdir...
Kutluyorum güzel yüreğini ablacığım, umarım senin özlemlerinin mutlu bir sonu olur...
Demekki bir insan insanı adını bilmeden görmeden de sevebiliyor. şiiriniz bunun en güzel isbatı. nekadar güzel yazmışsınız. Tebrikler. Bu duyarlı yüreğe selam sevgilerim gitsin.
Sevmek ne zordur, gerçekten sevmek-sevilmek ne güzel duygudur ki özlemini hissettikten sonra insanın yüreğini öyle bir acıtır ki tarifi bile yapılması zordur.yüreğine sağlık sevgili şair...
ama bildigim bir gercek var oda seni cok özlüyorum. ................................................. BAŞARI VE MUTLULUK DİLEĞİMLE.. ŞİİRLERİNİZİ TAKİP EDİYORUM BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN.... SELAM VE SAYGILARIMLA...
ne sevgi ne özlem tarıf edilemiyor işte özlem dolu dizelerinizi beğeniyle okudum, yüreğinz dert görmesin.dilerim özlemleriniz uzun sürmez. tebrıklerimle. sevgiler.
hissetmedigin hissi hissettigini hissettigin an hissettigin his asktir adini koyamadigin his asktir,,,,,, yürweginize saglik özlemlerden uzak sevdalar dolsun yüreginize,,,,saygilar,,,,,
fazile keleş hanımın yorumundan da anlaşıldığı gibi sevda ile ilgili ne yazsan ''seviyorum'' anlamına geliyor. Değişik farklı bir anlatım olmuş bu sefer ki sevgiyi anlatımınız da. Kutluyorum kaleminizi. SAYGILARIMLA.
hımmm...kısa ve öz... böyle sevmiyorsundur ama onun yerinide dolduran birşey yoktur hayatta, özlenen bir kişi var ama sevilmemesi biraz acı veren birşey... yanii ne onunla ne de onsuz olunan birisine yazılmış gibi... tebrikler...
özlenen şey kendini büyütür yürek böyle bir dalgınlık yapsada ilahi nizam kendini korur hep... sevilir ki özlenir böyledir inanmak işte yüreğinize sağlık sevgiler saygılar memleketten gurbete...
onu koklamayan varmıdır..?
kötü kokan gül olurmu.
sen,çiçeksin...o arı...konmazmı,almazmı özündeki poleni...
hangi arı sırt çevirmiştir çiçekten...
kalbin mutmain olsun...
arı meşakkatli işten tatlı bal çıkarır...
meşakkatsizi ne yapsın...
sabırla beklemeli ki halis bala dönüşsün yaprakların...
serin tut dallarını...