Sevgili dostum ozan Seyrullah Vatansever, geçen yıl Antalya Şiir Etkinliğinden dönerken Söke Şairler ve Yazarlar Derneğimize konuk olmuş, bizlere bir şiirini okuyup anı olarak bırakmıştı. Şiir hepimizin çok beğenisini aldı. Kendini kutlarım gönülden.Ben de o şiire cevaben bir şiir yazarak bir MANZUM MEKTUP cevabı halinde kendisine cevap verdim. Şimdi o iki şiiri de sizlerle paylaşacağım.Gelecek kuşaklara da armağan olsun... Suat TUTAK- Gazeteci yazar ve şair.
D A V E T
Gönülden davetim olsun sizlere Canıma can katan canan da gelsin Uzan sevgili de yorgun dizlere Ey yüce sevgili sen ne güzelsin
Kalemin yazdığı şiir de gelsin Hece, vezin, uyak, aruz da gelsin Mısranın ardından kıta da gelsin Şiir yazan şair sen ne güzelsin
Mızrabın çaldığı teller de gelsin Ritim, nağme, beste, güfte de gelsin Notanın kilidi solo da gelsin Sen yüce bestekar, sen ne güzelsin
Söyleyin Leyla’ya Mecnun’da gelsin Arzu ile Şirin yanyana gelsin Aşık Dadaloğlu, Kamber’de gelsin Dağlar delen Ferhat sen ne güzelsin
Açın gönlünüzü Yunus da gelsin Hacıbektaş Veli, Pir Sultan gelsin Veysel, Dedekorkut, Emrah da gelsin Gel diyen Mevlana sen ne güzelsin
Fatih Sultan Mehmet Hünkarım gelsin Orhan, Osmangazi, Sultanım gelsin Devrimler yaratan Atatürk gelsin Sen yüce bayrağım sen ne güzelsin
Seyfi gönüldostu yaren de gelsin Bu sevda meydanı seven de gelsin Bilmeyen de gelsin, bilen de gelsin Sizi veren tanrım sen ne güzelsin.
Seyrullah VATANSEVER (Ozan Seyfi)
BENİM BU ŞİİRE MANZUM CEVABIM...
NEREDESİN SEN...
Aşk ile çağırdın dostum bizleri Canına can katan canan da geldi Dizine baş konan yarin de geldi Peki koca şair, ya sen nerdesin?
Kalemin yazdığı şiir de geldi Hece, vezin, uyak, aruz da geldi Bak mısra mısra kıtalar da geldi Davet eden dostum sen neredesin?
Mızrabın vurduğu teller de geldi Ritim, nağme, beste, güfte de geldi Notoya can veren solo da geldi Sen güzel ozanım, sen neredesin?
Davetine Leyla, Mecnun da geldi Arzu ile Şirin yanyana geldi Saydığın ozanlar, Ferhat da geldi Herkes icabet etti neredesin?
Gönüller sevdası Yunus da geldi Hacıbektaş Veli, Pir Sultan geldi Veysel, Dedekorkut, Emrah da geldi Bizi çağırdın da sen neredesin?
Bak, Hünkar Fatih Sultan Mehmet burda Orhan, Osmangazi şahlar da burda Atalar atası Atatürk burda Sevginin bayrağı ozan nerdesin?
İstedin de tüm sevenlerin geldi Aşk savaşında savaşanlar geldi Gören de geldi, bilenler de geldi Tanrım bize şahit, sen neredesin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.