(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ölümün dokunduğu toprağa veririm... kentler bırakırım zulamdan unuturum umudun adını ansız olmayan ölümler çırpınır kelebek kanatlarında... bu ölümler ansızın değil saniyenin kanatlarında sanki yılları hissettiriyor... yüreğine sağlık... Tercümanım oldun...
vurgunluk saatleri çatar anlıma her gün sızılı bir sözcük dudaklarımdan sızar usulca... gözlerimde yıllanan yağmurlar birikmiştir ellerim boşluğa tutulur anlamsızlaşan anılardan geçerim yaram sarılmaz olmuştur içime akan susuz hıçkırıklar kendime avutulmaz kılan gidişlerin gölgesidir... yitirdiğim yediveren kokuşlu gülüşleri ölümün dokunduğu toprağa veririm... kentler bırakırım zulamdan unuturum umudun adını ansız olmayan ölümler çırpınır kelebek kanatlarında bir yalnızlığıma dayatırım sırtımı bir yokluğunun çınarına hasret kokan sokaklar soluklarım yürüdükçe yaşlanır varlığım ne yılların takati kalır beni taşımaya ne yürek dayanır yokluğun azabına...
Çok güzel şiirler yazıyorsunuz. Yüreğine sağlık sevgili arkadaşım. Yine mükemmel ve de çok içten yazılmış güzel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi. Saygı ve hürmetlerimle.