(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Gitme Çarem... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Gitme Çarem... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Gitme ki devrilmesin vagonlar, Sönmesin tüm uçurtmalar Kaygılar gömülsün karanlıklara."
Çareler ,dertlerimizin içinde saklıdır.Umuttur bilinmeyeni bulan ve çareler aramaktır hayattan. Benzetmelerini beğendim. Güzel şekillenmiş.Eline emeğine sağlık.Tebrikler. Sevgilerimle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Gitme ki devrilmesin vagonlar, Sönmesin tüm uçurtmalar Kaygılar gömülsün karanlıklara. sönmesin uçurtmalar çok hoşuma gitti bu cümlen uçurtma özgürlüğü temsil eder diye biliyorum ve sönmesin o uçurtma özgürlüğün alınmasın elinden...
çok anlamlıydı emeğine sağlık Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
Gitme ki çaresizlik yabancı kalsın, Yalnız kalsın yalnızlık Perişan olsun sensizlik.
Gitme çarem, kal benimle!
yanan yürekler değişsin biraz... yansın yanlızlık. dostunun yanında olunca acı çektiren... farkında olmasa bile...ihaneti çok görür yanlızlık asıl önemli olan yanlızlığına ihanet edebilmektir.belki de en tatlı ihanet budur.
çınlyan ses ağıtlar olmamalı hep meyhane şarkıları çalmamaları duvarlarımda...umut neşe özgürlük somurtan yüzlere savaş... gitmeler gitmeden hayat yolu ayak seslerinin bazen coşku bazen acı yankısından uzak kalır.büyük bir sessizlik.
sessizliğin sesini kısmamız dileğiyle.
müthiş bir şiir...tebrikler.kalemine, yüreğine sağlık.
Seviyorsan eğer gitmesin istersin her zaman seninle olsun her şeyi seninle yaşasın...Çaresizliği yanlızlığı yanlız bırakıp seninle olmasını. çok güzel şiir olmuş canım.kalemin daim olsun Esra SEÇER balaban kent Şairleri
Şairim gitme(me)lere ağıt yakmışsın adeta, kendinden bırakılmışlıklarda çareler aramadan, tut çareni sağlama al, sonra kullanılma, galiba güçlü olmalın diye bir şey söylemeye çalışıyorum, eee yazdım işte! Nefis bir betimlemeyle yola çıkmışsın, şiirin sonunu da biz okurlara bırakıp, ortak etmişsin; kocaman kutlarım Can Dostum.
Gitme ki devrilmesin vagonlar,
Sönmesin tüm uçurtmalar
Kaygılar gömülsün karanlıklara.
Kutlarım,Güzel dizelerdi...Saygılarımla...