(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Kelebek Yaşantısı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Kelebek Yaşantısı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kelebeğin ömrü bir gün ama bunu özgürce ve mutlu bir şekille değerdiriyolar bizde kelebekten örnek alıp onun gibi hayatı bugün yok olucak gibi yaşamalıyız...kalemin daim olsun Esra SEÇER balaban Kent Şairleri
Kelebek gibi, bir günlük yaşamımız varmış gibi tatmalıyız yaşamı.Dolu dolu ve anlamlı... Kutlarım Simgecim.Kalemin daim olsun Sevgilerle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Kısacık yaşantısıyla minik ve kahraman kelebek, iyi kelebek, küçücük bedenine dev bir yaşantıyı sığdıran kelebek.. Emeğine sağlık... Kalemin daim olsun.
Kelebekler kısa ama özgürce uçarak ve gerçekten doğayı da güzelleştirerek yaşayıp, sesizce dünyamızdan uçup giderler! İnsan da kelebek gibi özgürce yaşayıp anlatabilmeli derdini, oluşturup kimliğini, kucak açmalı özgürlüklere bırakmalı kendini...
Simgeciğim; Yanılmıyorsam gazetede yayınlamıştık bu şiirini! Kelebek hep özgürlüğün sembolüdür kafamda, bulunduğu yeri güzelleştiren kelebek, kısa yaşamını da özgürce uçarak, rengarenk çiçeklere konarak ve onlara zarar vermeden sürdürür yaşamını... kelebeklle İnsanı özdeşleştirmek de harika bir yaratıydı Şairim!
Çok keyif aldığım şiirinden, bir kez de buradan ayni duyguyu yaşamaktan oldukça hoşnutum. Duyarlı yüreğin ve Usta Kaleminden sayısız kere öpüyorum Can Dostum.
Esra SEÇER
balaban Kent Şairleri