(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üzülüyorum Kendime şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üzülüyorum Kendime şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair kardeşim Adnan Şahin. Boşver üzülmeye değmez, her dönemin her yaşın bir güzelliği var, aslanlar gibi yiğit bir kardeşimizsin, şiirlerinde güzel hele bu şiirin inanki çok hoşuma gitti, değerli kardeşimi kutluyorum. Selamlar.
Aynaya şöyle bakıyorum da Üzülüyorum ben kendime Ne yaptım böyle diyorum da ...........Üzülüyorum kendime ---------------------------------------- Üsttadım aynalar sizi yanıltmasın! Siz kendinizi gönlümüzün aynasında seyredin. Sizi de şiirinizi de kutlarım. Saygı ve selam.
bence böyle kalın alkolsüz sigarasız...sacınız kilonuz dert olmaz size..ama ibadetiniz yoksa gerçekten üzülün bence...huzur önce allahtan hak edilip alınır...dua ile selam ile.dert görmeyin.
Efendim dizeleriniz tebessüm etmeme vesile oldu :) kaleminize sağlık kelamınız ve ilhamınız bol olsun. Bence hiç üzülmeyelim pozitif bakalım herşeye... hayat biz biz hayatız yaşanmaya değer herşey... Her sıkıntının ardından bir bahar gelir elbet...
Muhabbetle saygılarımı sundum.
Ayşe B Yıldız tarafından 3/11/2009 3:01:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Boşver üzülmeye değmez, her dönemin her yaşın bir güzelliği var, aslanlar gibi yiğit bir kardeşimizsin, şiirlerinde güzel
hele bu şiirin inanki çok hoşuma gitti, değerli kardeşimi kutluyorum. Selamlar.