(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........ben yanarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........ben yanarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkesten çok ben yanarım Senin başın darda olsa Çağırdığın an koşarım İki elim kanda olsa
Gel diyorsan gelmez miyim Sana canım vermez miyim Ben yanında olmaz mıyım İki elim kanda olsa
Yeter ki sen ara gülüm Engelimdir yalnız ölüm Geliyorum bekle derim İki elim kanda olsa ------------------------------- Yüreğinize ve kaleminize sağlık.
Herkesten çok ben yanarım Senin başın darda olsa Çağırdığın an koşarım İki elim kanda olsa
Gel diyorsan gelmez miyim Sana canım vermez miyim Ben yanında olmaz mıyım İki elim kanda olsa
Yeter ki sen ara gülüm Engelimdir yalnız ölüm Geliyorum bekle derim İki elim kanda olsa................
siirlere yazdim seni dönsen bana ne,olur geri bir arayip sorsan beni iki elin kanda olsa........... bir dörtlükde benden olsun.....TEBRIKLER GÜZEL DIZELERDI YÜREGINE SAGLIK....SLM,LAR SAYGILAR...
Dost dediğin dost doğru dost olmalı demişler...Televizyonda bir türkü dinlemiştim sanatcını adını ve sözlerini tam olarak hatırlamıyorum ama..bir dezesi aklımda kalmış...Diyor ki ''''' İYİ GÜNÜN DOSTU,KÖTÜ GÜNÜM GEÇTİ GEL'''''''''''''' genelde darda zorda kaldığımız zaman yardım istediğimiz kişilerden hep nesihat alırız öyle yapmayacaktın böyle olayacaktın falan filan...bize iki eli kanda olsa koşarak gelecek canını verecek dostlar lazım..ben arkadaşlarıma hep şunu söylerim candan dost adam gibi dostlarınızı telefonun en başına listeleyin.başınız sıkışınca bulmanız kolay olur...ne kadar güzel eğer PERWİN hanım da şiirindeki sözleri hayatında uyguladığı dostlar varsa..şanslı kişilerdir onlar..çünkü böyle dost parmakla sayılıyor artık...dosta dostca selamlarım ve sevgilerimle...
Yeter ki sen ara gülüm Engelimdir yalnız ölüm Geliyorum bekle derim İki elim kanda olsa ======================= Güzel bir Vefa örneği sergilenmiş satırlarda .. Yüreğinize sağlık .. Saygılarımla ...