(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........İKİMİZDEN BİRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........İKİMİZDEN BİRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen ne kadar zorlarsak zorlayalim olmadi mi olmuyor can yakmadan bitirmek en iyisi gibi geliyor ama bu kadar cok severken ayrilmakta icini acitiyor insanin yüreginize saglik,,,,, saygilar sevgiler muhtesemdi yine,,,,,
"Gönül desek kimse hak vermeyecek Nasılsa bitecek çok sürmeyecek Öylede böylede yüz gülmeyecek İkimizden biri gitmeli artık"
Çaresizliğin bağrından kopup gelmiş muhteşem dizeler... Gitmek çare olabilirmi?... Çok etkileyici ve iç acıtan güzel bir şiir okudum... Çaresizliklerin, imkansızlıkların şiirlerde kalması dileğiyle saygı ve selamlar...
Ne kadar doğru demişin. Yara almadan bitmeli bitecekse.Gerçi bittikten sonra da bitmiyor, gönülde bir küçük yara izi kalıyor. Doğru yaptığını doğru da demişin. Yüreğin artık yara almasın.
Bir yasak meyvenin tadına baktık Karlar üzerinde ateşler yaktık Kaderi zorlayıp sevda yarattık İkimizden biri gitmeli artık
Gönül desek kimse hak vermeyecek Nasılsa bitecek çok sürmeyecek Öylede böylede yüz gülmeyecek İkimizden biri gitmeli artık
muhtesem, ellerinize saglik. Ve siirinize okumamda cok bi tesadüf. olsa gerek. Arasam böyle denk gelmezdi herhalde.
son verdim carsamba da yasak meyvenin tadina bakmaya. tadina bakmak degil, yedim bitirdim.
Ayni siirinizde dediginiz gibi, bende zaten kimse hak vermez diyerekten vazgectim. Vazgectim, aslinda acida gelse tadina doyamadigim meyveden. Kusura bakmayin ama siiriniz inanki suanki bulugundum durumda iyice duygulandirdi beni.
güzeldi...
solamente tarafından 3/11/2009 9:10:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Karlar üzerinde ateşler yaktık
Kaderi zorlayıp sevda yarattık
İkimizden biri gitmeli artık
Git desende Pervin hanım....
O kadar zor ki...... içleri dağlar yinede.....