(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dinermi dersiniz...ağrı üretiriz tükenmeyen...özlenene kavuşmak başka özlemi doğuracak ve yeni bir sancı başlayacak kendini yazdıracak...güzeldi şiirniz...kaleminiz daima yazsın...dostlukla...
çok güzel bir şiir çok güzel bir anlatım harika olmuş güzel dizeler kutluyorum değerli canı yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun saygılar gönderiyorum efendim
İşte yine başbaşayız içimin acısı yine birlikteyiz ver elini sus ve ne olur incitme beni Ey kalbimin ağrısı ver elini çıkalım seninle soluksuz kalmadan sessizce bu karanlık ve uğultulu ormandan İçimin acısı, kalbimin ağrısı, aşkım işte yine başbaşayız ver elini sus ve ne olur incitme beni Cezmi ERSÖZ
ah diyen dillerim lal olsaydı da sığabilseydim yüreğine ahsız feryatsız! dert yüklü yosun renkli gözlerimde saklayabilseydim de seni yazgımda ki tek karanlık uzaklık olsaydı... ve hasret olmasaydı eğer ateş mevcudiyetini korur muydu? bu denli kül edermiydi bir yareni? sorarım ey Selim Pusat eder mi idi?
ahh dedinya en içten.. kıyım kıyım kıyıldı içim! ahh dedirtirmiydim hiç sana hiç hüzün yüklermiydim yosun bakışlarına! alıp esmer bahtımı yanıma uzaklara... çok uzaklara düşermiydi yolum? kırılırmıydı en dibinden iki kolum? sevda yangın imiş meğer bu ateşe atarmıydım seni ben bana ait olsaydım eğer!
zor biraz..
tebrikler