sana... elimde bir gelincik demetiyle ak pak bulutların üstünde gelmek isterdim... yüzümde gülüşlerin en asili, dudaklarımda en bakiri sevdaların pırıl pırıl bir dolunay gibi... sana ben olarak gelip sen olarak kalmak isterdim... yüreğinin dehlizlerine oturup başka kimse gelmesin demek isterdim... al gelincikleri serip yoluna sadece... seninim demek isterdim... saçlarını okşayıp yüreğine can olmak hayat buymuş gör demek isterdim... aç kapını haydi aç ben geldim... diyemedim. dışarda yağmur yağıyor gülüm, yüzüm ondan ıslak. fırtınadan arta kalan bir rüzgar var, iliklerim ondan üşür... ellerimde gelincikler yok, nergisler var ellerimde sarı sapsarı... gel... bak şu camdan dışarı... gördün mü ömür denen bulutu... dün kapkaraydı... sanırsın ki boşaltıp yükünü ağaracak saçların gibi... bugün yüzümü ıslattı da gözyaşlarıyla gene de aklayamadı yüreğinin derdini... şu akgüvercine bak, gel gidiyor bilmem ki nereye... ben sana gelmek isterdim akgüvercinin kanadında... bilirim ki dağlar yol verir, bilirim ki rüzgar rehber olur bilirim ki güneş ışık olur bilirim ki ay şavkını vurur... ama ben, gelemem... elimde sadece gidiş olan bir bilet, çıkmışım yoluma... su dökme ardımdan yoluma dönemem... senin için ne gelincik ne de nergis deremem... sil gözyaşını elim yetmez silemem. kıyamam , sensiz... ölemem.
serap hoca
SİTEYE VEDAMDIR... YORUMLARIYLA DESTEK VEREN TÜM KALEMLERE TEŞEKKÜR EDİYORUM... SAYGILAR.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelemem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelemem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
inanın bir çok insana örneksiniz yokluğunuz şimdiden başladı içimi acıtmaya laf olsun diye yazmıyorum
"sadece gidiş olan bir bilet, çıkmışım yoluma... su dökme ardımdan yoluma dönemem... senin için ne gelincik ne de nergis deremem... sil gözyaşını elim yetmez silemem. kıyamam , sensiz... ölemem. "
hadi be öğretmenin yırt at o bileti kıyma bize :-((
gitme! gitmeeeeeee
saygılarımla sevgiler çok siz iyi olunuz gerisi boş
ben önce siiriniz icin yazacagim , yine o tarziniz olan sekildeydi .. hani; öyle icinizi yazdiniz . her siirinizi okudum . ilk geldiginiz günden beri .
baska sitelerden taniyordum adinizi . ve sizden okuduklarim oralarda da beni etkiliyordu . burada sizi ilk gördügümde yorum yapmistim . o zaman Serap Hoca adini burada gördügümde sevindigimi de belirtmistim .
ve sizi burada daha sonra siir paylasimlarimizda daha da iyi tanima firsatim oldu ...
degerli dost , inan buna üzüldüm . neydi sebeb ki böyle bir karar verdiniz .
gitmeler gerekir bazen .. öyle ama yine de kalmaliydiniz .
bir cürük domates yazim vardi .. bir cürük domates icin digerlerini de almadan gider kadin . ama saglam bir domates kadinin arkasindan kosar ve ona baslar konusmaya ;
"bizler ve arkadaslarimiz saglam domatesleriz . neden bir cürük domates yüzünden bizi almadiniz . bizim günahimiz neydi .. biz ne kadar lezzetliyiz . oraya dizildik bizi alsinlar insanlar diye " ... öyle devam ediyor ya .. neyse .. burasi yeri degil ...
o geldi aklima ...
kendinize iyi bakin .
bir sey vardi sevgili Serap hanim , hani o hic ...
" dostunuza verecek bir seyiniz yoksa "Hic" verin ... sevinsin o da ... Zerre ..
içinizdeki o güzel insan yazdığınız bu şiirede yansımış...fırtına herzaman eser ve geride sadece hüzün bırakır ama bir kere olsun rüzgara inat karşısında durmak... daha ortama yeni yeni alışıyordum ama üzüldüm gerçekten umarım tekrar düşünürsünüz...
Valla hocam aklı havada biri olsanız 'Gitme' derim.Ama aklıbaşında birisiniz.Gitmenizin muhakkakki geçerli bir nedeni vardır.Kararınıza saygılıyım.Ama şunu söyleyeyim; şu son şiiriniz.O bile uzun olmasına rağmen(ki ben pek tahammül edemem) sonuna kadar soluksuz okudum.Her ne kadar bir insanın kendini bir başkasına bu kadar teslim etmesine katılmam mümkün olmasa da.Çünkü karşınızdakide bir insan.Ve özelliklede bir 'erkek' olursa.Erkekler fazla ilgiyi kaldıramazlar.Dağıtırlar kısacası.Çünkü egoları buna pek izin vermez.Ölene kadar pek çok kadın değiştirip annelerinden vazgeçmemelerinin sebebi budur.Umarım ölene değin 'Siz' olarak kalırsınız.Çünkü eninde sonunda kendinizle başbaşa kalacaksınız.O zamana kadar bol şans...
sana gelmek isterdim akgüvercinin kanadında... bilirim ki dağlar yol verir, bilirim ki rüzgar rehber olur bilirim ki güneş ışık olur bilirim ki ay şavkını vurur... ama ben, gelemem... elimde sadece gidiş olan bir bilet, çıkmışım yoluma...
Nasssi.Ne demek siteye veda hocam?Bu güzel dizelerden,yüreğinizdeki yazılmamış cümlelerden bizi mahrum bırakırsanız üzülürüz.Bu güzel şiir için tebrikler.Kalın desem?????????
ben sana gelmek isterdim akgüvercinin kanadında... bilirim ki dağlar yol verir, bilirim ki rüzgar rehber olur bilirim ki güneş ışık olur bilirim ki ay şavkını vurur...
ve yıldızlar parladığı zaman sen geleceksin biliyorum..... tebrikler saygılarımla
ben sana gelmek isterdim akgüvercinin kanadında... bilirim ki dağlar yol verir, bilirim ki rüzgar rehber olur bilirim ki güneş ışık olur bilirim ki ay şavkını vurur...
ve yıldızlar parladığı zaman sen geleceksin biliyorum.....
kargülüALMILA tarafından 4/1/2007 3:02:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
niçin bu veda ? olmadı şimdi bence...güzel bir şiir..güzel dostlar..güzel bir site...vedanız üzdü..asıl gitmesi gerekenler kendini iyi bilir..ama siz kalıcı olmalıydınız sitede...güzel şiirinizi ve şiirime yaptığınız yorumu alkışlıyorum..lütfen şu gitme kararını bir kez de benim hatırım içşn bir gözden geçirseniz...saygılarımla hocam...
serap hoca
serap hoca tarafından 4/5/2007 2:13:52 PM zamanında düzenlenmiştir.