(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELHAMDÜLİLLAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELHAMDÜLİLLAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oğuzsoylum ram oldum, Ben neyim ki kim oldum, Dert çile ile doldum, Boştum elhamdülillah Hocam tebrikler Elhamdülillah çok harikaydı. sizden uzun bir zaman ayrı kaldım.Sanmayın unutuldunuz.Sizler bizim köşe taşlarımızsınız.Hakkınızı helal edin.Saygılarımı sunar ellerinizden öperim.
Değerli arkadaşım Oğuzsoylu. Hakla hakikatle Allah sevgisiyle dolu yüreğinizi kutlarım.Güzel dizeleriniz anlam dolu mana dolu hak ve hakikat dolu kardeşimi arkadaşımı bir daha kutluyorum.
Oğuzsoylum ram oldum, Ben neyim ki kim oldum, Dert çile ile doldum, Boştum elhamdülillah. ----------------------------- Eyvallah üstadım. Anlamlıydı. Mükemmeldi. Sözlerine katılırım. Saygı ve selam.
Gitmedim korka korka,
Kapılmadım o çarka,
Koştum Elhamdülillah.
Yemedim yetim hakkı,
Tutmadım neyzen saki,
İçmedim şarap rakı
coştum Elhamdülillah.
Çıkmadım havalara,
Uymadım hevalara,
Bu kutlu davalara,
Şaştım Elhamdülillah.
Candan öte canlara,
Baktım kaldım sinlere,
Kapılmadım kinlere,
Düştüm elhamdülillah
El sürmem haram mala,
Meyletmem para pula,
Zulüm olmadım kula,
Taştım elhamdülillah,
Hakka bağladım özüm,
Sakınmadım hiç sözüm,
Yanar yürekte közüm,
Piştim elhamdülillah.
Oğuzsoylum ram oldum,
Ben neyim ki kim oldum,
Dert çile ile doldum,
Boştum elhamdülillah
Hocam tebrikler Elhamdülillah çok harikaydı.
sizden uzun bir zaman ayrı kaldım.Sanmayın unutuldunuz.Sizler bizim köşe taşlarımızsınız.Hakkınızı helal edin.Saygılarımı sunar ellerinizden öperim.