(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burada Kays’ a özenmiyor gölgeler Leyle çok uzaklarda Ardından gittikçe çölde serap görmeye benzeyen Leyla Aşk tılsımını alıyor bu kentten Ne nağmesi kalıyor Ne bir beden oluyor iki seven
Uslanmayan bir ben oluyorum Fark ediyorum ki gitmişsin sen Bıraktığını sanmışsın unutulur demiş Kendini uğurlamış çoktan Mürekkep suskunluğunu bandırıyor şişesine Kalem mülteci çok uzak kağıtlardan Aynalar usanıyor gerçeği gizlemekten Şaibesini yitiriyor gök taşlarım Eylül kıyılarına vuruyor avarelikler Son perdesini aralıyor sahnem Bir celladın eli nabzıma dokunuyor Ben susurak ölüyorum sen giderken İstanbul mavi musallalarda göçüyor yeniden…
Yüreğine sağlık sevgili arkadaşım. Mükemmel bir şiir okudum sayfanızdan. Haksızlık etmiyeyim size , şiirlerinizi daha önce okuma fırsatım olmadı ama yayımlamış olduğunuz şiirlerin tümü de mükemmel. Gönülden kutluyorum sizi. Saygı ve hürmetlerimle.
"Tan yeri ak sayfalar açmıyor benim için Kullanılmış satırlar diziliyor önüme Sevişimi, gidişimi geçmişimi yaşıyorum yeniden Gelecek umutlara yelkenler fora diyemeden Kaderimle batık bir kent oluyorum ben Sılaya küsmüş gurbetler yaşıyorum her akşam Gri bulutlarla ağlıyor gözlerim Her damla ateş kırmızı kıvılcım Her damlada büyüyorum yeniden…"
SÖZLER BİTMİŞ UMUTLAR TÜKENMİŞÇESİNE ETKİLEYİCİ SATIRLAR...
ÇOK GÜZELDİ SEVEREK OKUDUM...
ŞİİRİN ALTINDAKİ ÇİZGİLER BİR PARÇA OKUMA HIZINI KESİYOR GİBİ , SADE OLSA DAHA İYİ OLACAK GİBİ GELDİ...(SADECE FİKRİM) HÜRMETLER...
cünkü ben siirle ilgilendim sizde öyle yapin hanimefendi!!