(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SALINCAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SALINCAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayatın kendisi salıncak nerde nasıl ve ne zaman kopacağı bilinmiyor o ipin... var bir sebebimiz amentüye inandık ve sığındık kadere emin ellerde olduktan sonra kopsun artık salıncağın ipi düşeceğimiz yer yumuşak olacaktır... güzel bir şiir ben kaçırmışım,bağışlayın.... sevgiler saygılar hüzünlü yüreğinize
özlemlerimiz... özlemlerimizde aradıklaımız ve bulamadıklarımız bir türlü... hayaller içinde kurduğumuz sevgi dünyası ve gerçekte yıkılan umutlar.. yok olan mutluluklar... bu kadar güzel mi anlatılırdı sevgili Gülüm_se;) diliyorum ki sen hep gülümse...
Salıncağı özleyen şairemiz, Mazide kalan hatıraları yadetmekte, ama biraz hüzünle anarken, kopan salıncak sevgide olan bağları hiç koparmaz inşaallah. Kutluyorum güzel bir paylaşım olan şiirinizi.
sevgiden salincak kurdum gönlüme bir türlü doyasiya sallanamadim kader cok gördü bana mutlulugu ansizin kopariverdi salincagin ipini ============================= Salıncaklar sallanırken kopar, Senin varlığın bana aşık yapar. Belki seni göremeyince sapar Koparma salıncaklar sallanırken.. Tebrikler...
HakanKurtaran tarafından 3/1/2009 9:11:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
sevgiden salincak kurdum gönlüme bir türlü doyasiya sallanamadim kader cok gördü bana mutlulugu ansizin kopariverdi salincagin ipini Ne yaparsın kör talih...Sevgiden yana şans olmayınca ,salıncak ne yapsın.... Kutlarım saygılar
sevgiden salincak kurdum gönlüme bir türlü doyasiya sallanamadim kader cok gördü bana mutlulugu ansizin kopariverdi salincagin ipini
ahh sevgli gülümse hayatta hangimizin ipi kopmuyoki umutlarımızı hayallerimizi kaybediyor ve tökezliyoruz birden ama yeniden kalkıp direnmek gerek yaşamak için
sevgiden salincak kurdum gönlüme bir türlü doyasiya sallanamadim kader cok gördü bana mutlulugu ansizin kopariverdi salincagin ipini AH O İPLER KOPMASA NE OLURDU SANKİ........HAYATIN İPİ BİLE ÇÜRÜK HÜLYA.. BU GÜN SAĞLAM GÖRÜNEN İP YARIN KOPUYOR İŞTE TEMELDEN ÇÜRÜK...SAĞLAM İP YOK BU ALEMDE...GALİBA SAĞLAMI ÖTE TARAFTA..ONUN İÇİN CANINI SIKMA... HERKESE DAYANMIYOR O İP...KISA AMA ÇOK ANLAMLI BİR ŞİİR YAZMISSIN..SENİ YÜREKTEN KUTLUYOR SAYGILAR SUNUYORUM....SEVGİ İLE KALINIZ......
sevgiden salincak kurdum gönlüme bir türlü doyasiya sallanamadim kader cok gördü bana mutlulugu ansizin kopariverdi salincagin ipini
Öyle hayaller kurarız ki, öyle umutlar besleriz ki hayata dair, sevdaya dair, salıncak kurarız mutlu bir çocuk gibi üstünde sallanarak mutluluğumuzu uçarca belli etmek isteriz ama ne var ki hayat çoğu zaman tüm isteklerimizi alır elimizden ve işte o an salıncaktan düşmekten beter oluruz...
Harika bir eser ablacığım, kutluyorum o güzel yüreğini...
kader...herşeyin suçlusu bu oyunda....))))) salınmanız bile bence bir mutluluk o duygu çocukca sevinçler her yaşta değerli...
ipin kopması canınızı acıtmadığı sürece önemsiz...hayatta olasılıklar üzerine kurulu ney sağlam ki salıncağın ipi olsun)))))bir varmış bir yokmuş sevda salıncakta sallanırken bile hoşmuş....)))))))
sevgiden salincak kurdum gönlüme bir türlü doyasiya sallanamadim kader cok gördü bana mutlulugu ansizin kiriverdi salincagin ipini
Hayat bir salıncak dilerim o ip çok saglam our ve bizi düşürmez ..ama bir günde sizden bir sitemsi şiir yazmanınızı çok bekliyecegim...sevgi ve selamalrımal...
tebrikler duygu yüklü dizelerdi...tabii yıl 85 o zamanlar şimdi ise 2009 aradan yyıllar geçmiş..belki sallamıştır o gönüldeki salıncağı birisi...sağlık ve esenlikler...