(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKLUĞUNDA.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKLUĞUNDA.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yokluğunu yazıyorum içimde birikmiş deniz olmuş sevdalarım, kokun üzerime sinmiş üstüm başım sen kokuyor. Bu yüzden suya dokunmuyorum….Gelişler çok güzel de ah bu gidişler olmasa … Sen gittiğinde güneş soluyor, katran karası oluyor her taraf nereye baksam kapkaranlık, oysa geldiğinde gecemde günüm gibi hep ışık olur, seni özledim yar …
Elimde soğuk votkam yokluğuna içiyorum yine…Ne ektin içime böyle canımı yakıyor geleceksen gel bak viran oldu bu gönül, savaştan çıkmış gibi yüreğim harap ve bitkin…. Zamana yenik düşüyorum, gece gündüz bir oldu hangi zaman dilimindeyim bilmiyorum, bildiğim tek şey seni çok özlediğim….
Senli zamanlarım aklımdan çıkmıyor yürüdüğümüz o sahil, oturduğumuz bank, elimizde sigaralarımız, senle olduğumda keyiften içerdim bu mereti şimdi ise öksürtüyor .. Korkuyorum aslında neden korktuğumuda bilmiyorum sen benim kendimi yaslayacagım korkmadan arkamı dönecegim çınar gibiydin hiç kimseye bu kadar güvenmeyecegim, belki de o çınarın devrilmiş olması düşüncesinden korkuyorum…
Şimdi bu bankta tek oturuyorum yine elimde sigara gözümde gülüş yerine gözyaşı var sen yoksun…..ve bir sigara daha yakıyorum yanımda olmayışına, diğer elimde ise tarifi imkansız keder….
Bu mükemmel kalemin sahibesi sanırım canablam Canan Onuş hanımefendinin kızı olmalı yanılıyorsam bagışlayın lütfen...
Kıskanılacak kadar mükemmeldi...
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Sayın Sezai bey yorumunuz için teşekkür ederim.Herkes sizin gibi beni Canan hanımın kızı sanıyor fakat kendileri yengem oluyor.Ama yengemi annem kadar çok severim.
ve şiir pencerende şakısın daim