(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şey vaktinde güzel, değil mi? Ne çok geç olsun, ne de çok erken Zaman hep üğütüyor değil mi? Ha bu gün olur, ha yarın derken ________ _______harika bir dörtlüktü Cemil, paylasim icin tesekkürler... - iste arsizligimiz ve icimizde uslanmaz cocuklugumuz bize sürekli 'zamansiza' arzulatir... -kim bilebilir, aslinda veya belkide simdi tam zamani!! -zaman varmiki? her sey koca bir 'anin' icinde gizli? * -zaman aleyhimize olsada, nasip olunan 'ana' raziyiz degilmi?
hey zaman , sen ne çabuk geldin geçtin zaman.... gençlik bir kuş idi kaçırdımda tutamadım ihtiyarlık bir kumaş idi götürdümde satamadım hadi size bedava o zaman................kutlarım
Zaman ömür yaşam sağlık bunlarin Kiymetini bilmek gerekır işde zaman Zamana siğdirip sevginin kiymetini meli Aşk ile yandiğin o güzelin hatirini sormalı
DÖRTLÜNÜ OKUDUM ASKER OMURDEN SEVGİLLERLE SAĞ OLASİN
Zaman sihirli kavram, Geriye döndürülemeyen, İleri alınamayan, Güzel bir başlangıç olmuş, Sanırım devamı da gelecek, Bu bölüm bile derinliklerinde kaybediyor insanı. Tebrik ederim.
haklısın kardeşim dostum Her şey vaktinde güzel onun için sevdiklerimize seni seviyorum demeyi ertelememeliyiz bak ben diyorum sevgiler kardeş yüreğinden öperim
... Hiç konuk olmadığın, hiç konuk almadığın ikramsız anlar…. Takvimde bulamazsın, saate bakamazsın, tanımlayamazsın… Yılı yok mevsimi yok..ayı yok haftası yok..mutlulukların ertelendiği, “sonu gelmeyecek” dendiği zamanlar işte.. Her şeyin gözüne battığı, dilinin dolaştığı, aklının yüreğine sataştığı o anlar… Mangalda kül bırakmadığın, hiçbir halt yapamadığın, anasını sattığın, gelmişine geçmişine taktığın zamanlar… Her şeye yeter dediğin, noktayı koymak istediğin, sesini dinlediğin, korkudan titrediğin o anlar… Acılara çanak tutarken, ölüme madik atarken keyifle sırıttığın zamanlar … Kalmak istediğin, terk edemediğin, hepsini toparlayıp götüremediğin, zamanlar işte… ....
zaman...hayatımızda yenildiğimiz en güçlü korsan...
sevgiler cemil...bir yazımdan küçük bir alıntı ile yanıt vermek istedim sadece...
Ne çok geç olsun, ne de çok erken
Zaman hep üğütüyor değil mi?
Ha bu gün olur, ha yarın derken
________
_______harika bir dörtlüktü Cemil, paylasim icin tesekkürler...
- iste arsizligimiz ve icimizde uslanmaz cocuklugumuz bize sürekli 'zamansiza' arzulatir...
-kim bilebilir, aslinda veya belkide simdi tam zamani!!
-zaman varmiki? her sey koca bir 'anin' icinde gizli?
*
-zaman aleyhimize olsada, nasip olunan 'ana' raziyiz degilmi?
sevgilerimle...