Ne zormuş yardan ayrı yaşamak Bu teknoloji bolluğunda habersiz kalmak Gözleri kilometre taşlarına dikmek Her gün, her saat, her an nöbet tutmak Aklına gelir de, arar sanmak Her günkü sessizlik, kırgınlık Ruhunu kemirirken haber beklemek Ve her gece geç saatlerde umut keserek Boynunu büküp yalnızlığa teslim olmak… Anlatması kolay da, yaşaması zor. Ne zormuş yardan ayrı yaşamak… Saymakla geçmiyor ayrılık günleri, Bahçemde solmuş sanki, on bir ay gülleri… Susmuş, konuşmuyor yarimin dilleri, Ne yapsam geçmiyor ayrılık günleri Sevdama şahittir o nar çiçekleri. Öyle geldi bana belki, ama sanmam Solmuş sanki bahçemde on bir ay gülleri. Sevgi sevgi dolup da, boş boş yaşamak, Umut umut beklerken, hep boşa ağlamak Belki bir gün deyip yalan hayal kurmak Aman Allah’ım, çıldırmak üzereyim… Ne zormuş, yardan ayrı yaşamak, Bu teknoloji bolluğunda habersiz kalmak, Döneceğin yollara gönlümü sermek Uçan kuştan, esen yelden, bulutlardan Vefasız yari sormak, beklemek, beklemek Dudakların suskun, yüreğin taş olmuş Yanan ruhumu kavurur sessizliğin çaresiz.
Saymakla geçmiyor ayrılık günleri Solmuş sanki bahçemde, on bir ay gülleri… Günleri günleri yare hasret günleri Günleri günleri acı, suskun, özlem günleri Gülleri gülleri o on bir ayın günleri Baktım solmuş bahçemde, on bir ay gülleri Dilleri dilleri yarin şeker, kaymak dilleri Yine takmış saçına yar, kırmızıgülleri Konuşmaz olmuş bülbül dilleri dilleri Ağzına mühür vurmuş yarin elleri El alem gülüp eğleniyor, takmış da zilleri, Konuşmaz olmuş o yarin bülbül dilleri Baktım solmuş bahçemde on bir ay gülleri Bağlanmış tüm yollar, geçitler kesilmiş… Sebep yarin gönül bağındaki yaban gülleri
Issız karanlık geceler yoktur artık Sevgilinin düşlerinde o uçurumlar Ne de uçuruma yuvarlanan insanlar… Karabasan gibi geceleri üstüne çöken Ağır gelen sevdamdan kurtuldu artık… Kafasına takılacak bir şey kalmadı, Engeller tüm güzelliğiyle unutuldu Ne sevda, ne umut, ne gelecek sıkıntısı Sanki sevginin sonunu bekler gibi Birer birer gelip sana selam vermişler Zavallı umutsuz aşk, yitip gitmiş Üzülme, özgürlük böyledir işte Bir güzellik kazanırsın, birçoğunu feda edersin Hayatın gizli formülü bu, başkası uymuyor Kurallar yönetiyor insanların yaşamını, Özgürlüğün de saflığını silmişler, kirletmişler İstemek yetmiyor güzelim, yetmiyor istemek Yaşamak, yalnızca yaşamak gerek, yaşamak gerek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMAK GEREK … (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMAK GEREK … (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.