(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİTLENMİŞ BİR TUŞ GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİTLENMİŞ BİR TUŞ GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Degerli üstad; yine her zamanki gibi döktürmüşsünüz.Artık sizin şiirlerinizi okuyamayacak olmamız çok kötü.Ne yazık ki buradaki edebiyat defteri yöneticileri taraflı davranıyorlar.şiirle , şiir tadında kalınız.
benden pes gayrı benden pes gayrı... benden pes gayrı..
Bir dk. Bir dk. Ne oluyoruz, hayır yazmaya devam.Pes mes yok bu işte.Allah' ı verdiği bu hikmeti çok güzel kullanıyordun.Umarım okuduğun şiirinden yanlış anlamamışımdır da yazmaya devam edersin.
NEFSİ EMMAREDE KİLİTLİ KALDIK KİLİTLİ TUŞ GİBİ VİRÜSLER BİR TÜRLÜ HAREKET ETTİRİP SINIF ATLATMIYOR BİZE AYNI TUŞTA AYNI NAKARAT ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN ALLAH SİZDEN DE RAZI OLSUN SELAMLAR
Eşref-i mahlukat olan insan, tüm vasıflarıyla beraber insan.Düşününce insan.Yoksa Cenab-ı Hakk'ın "hayvandan aşağı" dediği varlık...Hayatı salt bu dünya bilen, çeşit çeşit renklerden,kokulardan,desenlerden habersiz, nakış nakış işlenen kainatın inceliğine vâkıftan aciz idrak yoksunlarına güzel bir gönderme ve beraberinde davet niteliğinde dizeler.Kutlarım yüreğinizi.Saygılarımla...
MÜKEMMEL BİR ELVEDA ŞİİRİ!!! ve şairlik bu olsa gerek; yaşadığı her anı ders olarak sunabilmek! zaten hayrandım ya kaleminize giderayak daha da hayran bıraktınız "Kitlenmiş Bir Tuş Gibi" şiirinizle, bunu tüm samimiyetimle söylüyorum...
benden pes gayrı... nefsi arzuları tatmin çoğu... o sana, sen ona... tam bir ticaret... "parasal" derler ya burası da "yorumsal" işte... varsa yorumun, verirler yorum... şiirin anlattığını anlamak mı? ne gerek var ki... sayfada yorumlar çoğalıyor ya o yeter!! işte çoğu düşünce... kaç kişi bir amaç peşinde ki...
çoğu tiksindi zaten, tiksindi de gittiler birer birer... dalından düşen yaprak gibi... tek tek... sararıp düşenler, soğuktan düşenler ya da sıcaktan!!! ama hepsi de toprağına saldı gübresini... başka bir mekanda sunacak meyvesini! başka bir mekanda sunacak meyvesini....... meyveden yemek bize de nasip olur inşaAllah...
yolunuz açık olsun efendim... "leküm diniküm veliyeddin" diyesim geldi...
evet, herşeyde Allah´ın bir hikmeti gizli... hiçbir şey sebepsiz değil.. sizden de Allah razı olsun, şiirleriniz herzaman tefekküre sevkedici, düşündürücü, ufuk açıcıydı... gerçek bir amaç dediniz ya.. İŞTE GERÇEK AMAÇ BU... bir yerlerde tekrar görüşme imkanı olmayacağını bilsem inanın gitmenize çok üzülürdüm.. ama üzülmüyorum, tekrar görüşmek dileğiyle ))))
açıklamalarınıza çok teşekkürler.. yerindeydi..kendi adıma ise diyeceğim şu, belki herşey en baştan bellidir ama herşey aşama aşama yaşanır. ve gerçek bir amaç varsa hiçbir şey boşuna değildir. saygılar ve ilginize çok çok teşekkürler. Allah razı olsun.. yorumlarınızla hep pozitif oldunuz, desteğiniz hiç eksik olmadı.. tekrar görüşmek dileğiyle..