(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İĞNEYLE KUYU KAZMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İĞNEYLE KUYU KAZMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şair hangi ruh haliyle yazdı bilinmez ama okuyan illaki kendinden birşeyler bulur şiirde...
başı ayrı bir düşündürdü açıkçası, sonu ayrı... başı dedi ki bana çıktı fiyakan ortaya...eline yüzüne bulaştırdın sonunda(!) elbeeet birgün bulaşacaktı da...
sonu da dedi ki boşuna su üstüne çıkmaya, kendini aklamaya çalışma... bu millet o kadar k.z değil... ama sen biraz fazla zekisin(!)... ama zekilik herzaman işe yaramaz, akıllı olmalı insan... bir de bu bilinse, ahh bir bilse...
bilinir bir gün inşaAllah... yüreğinize sağlk efendim... hoşnut ayrılıyorum sayfadan. Allah´a emanet olunuz...
şiir benim adıma birtakım gerçeklere hislere dayanıyor, kurgu değil.. ama dediğiniz gibi üstü kapalı ve herkesin kendisinden bir şey bulabileceği bir yapıda.. finali daha vurgulu yapabilirdim, ama şiirin ruhuna uymazdı.. daha doğrusu biraz kurgu olurdu, böyle bıraktım.. saygılar, ilginize teşekkür..