Attığın adım son olabilir… İyi düşün, iyi değerlendir Son akşam kızıllığı kadar Kaldı vaktimiz, Ardından gece karanlığı… Karanlık gecelerin karanlığında Bir kara nokta gibi sevdamız Kaybolup yok olmaya başlayacak Son gün zamanı kızıllığın Yerine karanlık gelmeden Akşamın son kızıllığı sona ermeden Sabah olmayacak kadar uzun Bitimsiz gece saatleri başlamadan Belki seninle günün son anlarına Son anların son dakikalarına Saniyelerine gelmiş olacağız… Gel inat etme, İnat etme de, El ele girelim… Karanlık noktaların karanlık kucağına… Son olabilir attığın adım, Son akşam kızıllığı kadar kaldı vaktimiz, Ardından gelense gecenin karanlığı. İyi düşün, iyi değerlendir Bunlar günün son kızıl ışıkları Bu kızıllıkların ömrü kadar kaldı vaktimiz Ardından gelen gecenin karanlığı… Karanlık saçları gecenin Yollarımızı kaplamadan Yollardaki her kum zerresi Kızıl ışıklarda, Yakut rengine dönüp, tutuşmadan Kan rengine dönerken ışıklar, Sevda gariplerini boğmadan, Gel inat etme… İnat etme ne olur gel. Gecenin özel vaktine Birlikte el ele girelim… Dağların doruklarında ufuk Aslının saçları gibi tutuşmadan, Kan kırmızısından, Mor kırmızısına dönmeden, Sözlerimi Sevdamızı Aşkımızı Son kez olsun Bir kez daha düşün… Dönüşü olmayan yoldur bu gittiğin… Kalbine gelen kanlar, Taşıp ayaklarına varmadan, Dudaklarından sızıp, Parça parça yere düşmeden, Boğazına hıçkırık oturup, Düğüm düğüm olmadan, Her attığın adımdan sonra Dönüp dönüp Yavru ceylan gibi Ardına bakmadan İçin erirken Süzülen gözyaşların Yanaklarından dudaklarına varmadan Son kez bir daha düşün… Son olabilir bu attığın adım Akşamın son kızıllığınca kaldı vaktimiz Bak geliyorsun son denilen Gece karanlığına ömrün… Sevdamız gecenin karanlığında Son nokta olup kaybolmadan Leyla ile Mecnun gibi Birimiz çöllere, Birimiz toprağa düşmeden, Işıl ışıl mehtap Pırıl pırıl gece Ay karanlığa dönmeden, Gel, duy sevdanın feryadını Feryadını duy kalbinin, Aşkın yüceliğine inan İnan, sevmenin kutsallığına… Henüz vakit dolmadan, İki adım sonra durup, Saç tellerini Tek tek yolmadan, Son kez daha düşün… Şu ardına dönüp dönüp bakışın Damla damla yaşların uzaması, Zerre zerre kalbinin erimesi, Belki de benden bu son kaçışın, Kollarını bana son açışın, Son nefesin, son af isteyişin, “Ne olur, affet..!” deyişin olabilir. Parçalanmış bir yürek, Horlanmış bir sevda, Hiç yaşanmamış bir aşk, Bu son anında, Yolunu kesebilir… Ya da başlayan gecenin karanlığında, Kara bir nokta gibi geceye karışıp, O karanlıklarda yok olabilir… Bak akşamın son karanlığı kadar Sonlanan ömrün, son anı kadar Kalmış olabilir vaktimiz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE BAŞLARKEN…(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE BAŞLARKEN…(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya da başlayan gecenin karanlığında, Kara bir nokta gibi geceye karışıp, O karanlıklarda yok olabilir… Bak akşamın son karanlığı kadar Sonlanan ömrün, son anı kadar Kalmış olabilir vaktimiz… OKUMAK UZUN DA OLSA GÜZELDİ
Kara bir nokta gibi geceye karışıp,
O karanlıklarda yok olabilir…
Bak akşamın son karanlığı kadar
Sonlanan ömrün, son anı kadar
Kalmış olabilir vaktimiz…
OKUMAK UZUN DA OLSA GÜZELDİ