(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADIMIZ _aŞk_ OLSUN..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADIMIZ _aŞk_ OLSUN..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mecnun,yıllardır görmediği o mühteşem insanın yüzüne bakıp; -Hayır!Sen Leyla değilsin...der....Eğer sen Leyla’ysan;....benim içimdeki Leyla kim?................’’ Mecnun ,Leyla’ya duyduğu aşkla gerçek sevgiliye ulaşmıştır..... Bende O’na giden bu yolda bir çakıl taşı olabilsem........
Güzel dizeler ve güzel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi Saygı ve hürmetlerimle.
Mecnun ,Leyla’ya duyduğu aşkla gerçek sevgiliye ulaşmıştır..... Bende O’na giden bu yolda bir çakıl taşı olabilsem........ Her ilk yaz kelebekler ışığa yönelip pervane olmazlar mı? Onlar ne aradıklarını bilirler de....Ben bilmez miyim....... İnsana nice paha biçilmez nimet verip,nankörlüklerine bile rahmet kapısını açık tutan, Sonsuz _Sevgili’nin_ kapısına yüz sürmez miyim...............sürmez miyim.........
Ne güzel ifade etmissiniz şiiri duygular depreşmiş,yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun.Saygı ve şükranlarımla
turhana tarafından 4/9/2009 2:33:31 AM zamanında düzenlenmiştir.