(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........KAL BENİMLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........KAL BENİMLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gitme bu gün kal benimle Gönlümüzce zevk alalım Güneş doğup batana dek Felekten bir gün çalalım
Adına aşk demesek de Muradına ermesek de Bir daha hiç görmesek de Felekten bir gün çalalım
Arınalım binbir dertten Bal alalım her çiçekten Hayal değil gel gerçekten Felekten bir gün çalalım
OH BEE HER GÜN HÜZÜN,IZDIRAP,HASRET,ÖZLEM VE DUYGUSALLIK,KENDİMİZİ TAMAMEN KARANLIK BİR ODAYA HAPSETMİŞTİK.ÇÜNKÜ BİZDİK,YAŞADIĞIMIZ İÇİN DUYGULARIMIZI ANCAK BU ŞEKİLDE DİLE GETİREBİLİYORUZ,AMA ÖYLE BİR ŞİİR YAZMIZSINIZ Kİ? İSTER İSTEMEZ OH BE DEDİRTTİ,ARADA SIRADA SİLKELENMENİN VE EĞLENMENİN HAKKIMIZ OLDUĞUNU UNUTTUK VE UNUTTURDUK;BİR GECE ÇALMAK YETMEZ... TÜM GECELER SİZİN OLSUN;YAŞAMIN TADINI ÇIKARIN.ŞİİR İÇİN BİNLERCE TEŞEKKÜRLER...! HARİKAYDI ŞİİRİNİZ;NEŞENİZ BOL OLSUN...........................SAYGILAR...............
Harika bir sesleniş. Çalın bir gün doya doya yaşayın Bir günde olsa bir ömre bedel doğrusu. Yürekten kutlarım bu seslenişi. ____ Gel ey beklenen sevgili.Hasret dolu bir yürek sizi bekliyor. Saygı ve hürmetler.