Doğuma hazırlanıyordu gece Ve tan vakti, Altın saçlı Deniz gözlü Çocuğu kucaklamaya...
Yıllarını Bir damla yaşta toplayan adam Vurdu bohçasını omzuna Sessizliğin hıçkırıklarla Alkış tuttuğu sokaklarda Gidiyordu bir bilinmeze...
Bohçasında umutları Yüreğinde sevdası Yaşların isyanı Güneşi görmemiş gülüşleri Bükülen boynu İlerliyordu bir adam Sessizce adım adım Kaldırımda bıraktığı anıları...
Sen vardın ayak izlerinde ve, senden kalanlar...
Doğuma hazırlanan gecede Çığlık çığlığa hasret Bu yolculuğun vazgeçilmezleri, Sevinçleri Beklentileri Gönlümün yediverenleri Gül dikenine asılı kalan Bülbüllerin dilleri Hepsi... Ama hepsiyle birlikte Adım adım küçülüyor Karanlıkla birlikte Gecenin son demlerine Gelin oluyordu umutlar.
Yaşam rakkaseleri Sarhoş saatlerini Kurban ediyordu çilingir sofalarına.
Kaldırımda Silinmeyen ayak izleri Ve seninle sessiz, Seninle sensiz sessizlik...
Sen vardın ayak izlerinde ve, senden kalanlar...
Son kez baktı ardına O bilinmezin yolcusu Yaş yaş olan gözlerle Dudaklarda ölesiye Ölesiye bir ses... Seninle sensiz olsam da Sarayına esir olsam da Her an seninle Doğup ölsem de Seviyorum seni işte, Seni seviyorum... Bak gönüller sultanım Şu Eylül gecesine bak Sana aç, Sevgine aç, Uykusuz gözlerime bir bak... Orada güneşin saçları var şimdi Sen yoksun. Yine yoksun sen... Aydınlığa yenilen kalbimde Ve sönmek üzere karanlıklarda Üşümüş ayak izlerinde Bohçamdaki sevdamda Sen varsın, Ve, senden kalanlar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İZLERDEKİ SEN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İZLERDEKİ SEN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.