(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERT ORTAĞIM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERT ORTAĞIM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikasın can.Tebrikler...Yastık gerçekten çok önemli.Minder de öyle...Normalizalite. Ben de minder vermeyi bilemedim hiç her halde bunu düşünüyor üzülüyorum. Sen çok değerli mükemmel bir arkadaşsın.Bitanesin Can Zeynep. Çok sevgimle...
Vefasız duyarsız insanları etrafımızda görünce dost diye yastığımıza sarılıyoruz. Bu işi çoğu kez ben de yaparım. Aşık veyselin dost dost diye kara topraklara yaslandığı gibi. şiiriniz kısa ama çok anlamlı. kutlarım bu duyarlı yüreği. Selam sevgiler.
Herşeyi sende düşünürüm Seninle paylaşırım acılarımı =========================== Paylaştıkça güzeldir Dünyanın hali, Aşk sa yüreklerde en mükemmeli .. Tebrikler .. Yüreğinize sağlık ...
Yastık deyip geçmiyelim .Zeynep şairem yastığın çilesini anlatmış bence.Şairem başımıza gelen her derdin ortağıdır o. Aşık oluruz sırlarımızı onunla paylaşırız.Hastalığımız da yanımızda yine o.Gecenin hüznü üstümüze çökünce yine yanımız da o. gecenin her saatinde dert ortağımız.Bizi dinlemekten bıkmayan can doztumuz Yastığı çok güzel anlatmış o kısacık şiir ,o kısacık dizeler.Kutluyorum şairem yüreğine sağlık bol bol ilhamlar dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum
Herkesin bir dert ortağı vardır. Ona güvenir. Sakın haaa insan o dert ortağı gördüğünden darbe yemesin. O zaman yıkılır. Yüreğiniz dert görmesin. Tebrikler.
Ben de minder vermeyi bilemedim hiç her halde bunu düşünüyor üzülüyorum.
Sen çok değerli mükemmel bir arkadaşsın.Bitanesin Can Zeynep.
Çok sevgimle...