(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......Karlar Erirken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......Karlar Erirken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostum uzun zamandır siteye girmiyordum. İş ve yaşam yoğunluğu arasında savrulurken şiir de okumuyordum aslında. Arada sayfama yüklediğim 2 şiiri saymazsan buralarda yoktum aslında. Aslında kimsenin bir kaybı yok, yazdıklarım kimsenin umurunda değil nasılsa; al gülüm ver gülümü reddettiğim için sayfama şiir kaydetsem de okuyan yok şükür..ama bugün "Bu bir aşk hikayesi isimli şiirimle evlenme teklif ettiğim nişanlıma senin şiirlerini tanıtmaya geldim. Özgün ve sıradan olmayan bir kalemin hazzına birlikte varıyoruz, teşekkür ederiz.
hocam uzunzamandır siteye girmiyordum hatta başka türlüde şiir okumuyordum bugün öyle şiir-semiştim:)ve sadece sizin şiirlerinizi okudum, bu son on taneyi,yetti bana doydum bile.alfabenin a'sı, sokağın kaldırımı, yüreğimin yarası uzağın bitmezliği,yakının gelmezliği akla hayale gelen gelmeyen..mısralaşmış kaleminizde... şiirle yaşamak şair olmak bu demek ve bu sitede sizi seçip okuduğum için şanslı addediyorum kendimi.teşekkürler sayın üstad..
kime gönül verirsem yağmura sorsun ne kadar çok sevdiğimi senin adın gülbahar olsun güzelim
karlar eridimi _____________
-kimi severse gönül odur en gezeli... -ismi ne olursa olsun, önemlimi? _o, sen onu andikca vardir ve sen onu sevdikce, o hep sende kalacaktir.... __________cok begendim... seni okumayi özlemisim hocam...
kar da yağmıyor artık, o yüzden midir ki, çığ olup düşmüyor aşk yüreklere...
yüreklerdeki karlar ve buzlar erimedi bir türlü, hangi yüreğe adım atmak istediysem, kardan ve buzdan kayıp düştüm, yürekleri buzdağı gibiydi adeta, sıcaklığım yetmedi ısıtıp eritmeye...
olsun, varsın olsun, kendimizi sevmeyi kim öğretebilirdi ki, buz tutmuş yürekliler olmasa...
değerli dostum uzunca bir zamandır ziyaret etmedim sayfanı hem bir merhaba diyeyim hemde harika şiirini okuyayım istedim , her zaman sevgimdesin kıymetli dostum , şiirin her zamanki güzellikteydi , var olasın hep olasın
muhteşemsinn üstad....ne finaldi yahu....damaklarda kalan bir tat olacak bu şiir ve belliki güne özel.. tebrikler...sevgi günü kutlu olsun arkadaşım....sevgilerimle...