(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGiLiLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGiLiLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgililier Günü...Aslında hergün insanlar birbirleri sevmeliler. Dayanışma içinde bulunmalılar. Ayrıca birbirini aşık olanlar,aşkın kıymetini bilmemiler . Değerli Üstadım. Birbirini hatırlatan tüm güzel günler kutlu ve mutlu olsun . Saygılarımla ..
Tüm dünya daki güzellikler birgün için değil bir ömür için olsun...
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Yürekte demlenmiş güzel dizeler dünyanın tüm çiçeklerinden çok daha özel ve değerlidir... Paylaşıldıkça büyüyen tek şey sevgi buda duygutapinaginda...Yüreğine sağlık..
sevgili asi cicek.böylesi bir yorumu getiren kisacik siir,sevgi deryasinda bir an kadar kücüktür ama anlayana degeri ölcülemez derecede büyük. sevgilerin coskun deryalar gibi oldugu bir yasam diliyorum. saygili sevgiler
ask adina sevda adina anlaml cok büyük bir siir okudum,,,,, sizinde sevgililer gününüz kutlu olsun 365 gün sevgilier günü olsun:.......saygilar...@>>>---
Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler. İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler. Ben o yıldızı gördüm bu seckin dizelerin icinde,tebrik ederim degerli dost bu anlamli günde bu harika dizeleri paylastigin icin,sevgiler gününüz kutlu olsun gercek yüreklerde,sevgi ve saygilarimla..
Dayanışma içinde bulunmalılar.
Ayrıca birbirini aşık olanlar,aşkın kıymetini bilmemiler .
Değerli Üstadım.
Birbirini hatırlatan tüm güzel günler kutlu ve mutlu olsun .
Saygılarımla ..