Yabancı durma benden öyle uzakta Göz altlarımı göçürme sitemlerinle Tanışıklığımız yüreklerimizin birleşmesinden Zamanın insafa geldiği tarihlerden birinde...
kışın ilk yağan karı sonbaharın düşmeyen sarı yaprağı baharın ilk açan çiçeği yazın ağustos ayı gördün mü bak tanıdık ne çok şeyim aslında isimsiz bir adammışım gibi bakma gözlerime...
Boşalmışken terin bu günahkâr olmayan aşktan Ürperen gölgeler dökülmüşse saflığının üstüne Şimdi sana olan sevgimi ispat eden Vahiy inmedikçe gökten Saba durgun olmalı, kalpler suskun ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
isimsiz adam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
isimsiz adam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu güzel şiiri yazan yüreğe teşekkürler...ancak sevgi dolu bir türek yazqabilirdi zaten böyle duygulu bir şiiri...teşekkürler...tebrikler...saygımla...
kışın ilk yağan karı sonbaharın düşmeyen sarı yaprağı baharın ilk açan çiçeği yazın ağustos ayı gördün mü bak tanıdık ne çok şeyim aslında isimsiz bir adammışım gibi bakma gözlerime...
sevgiler