Bakışlarım sen tadında bir yumak Yarım bırakılmış şarkı notaları değilsin bende Kulaklarımda çınlıyor sesin Sesin ki yokluk içinde varlık Varlık içinde ki yokluk...
Geceleri giderken gözün kalmasın arkada Sen gidince adını dolduruyorum kurşun kalemime Tuallere işliyorum resmini Gözlerime sıkışıp kalmış sensizliğe kezzap döküyorum...
Dilim dilim bölünmüş anlarımın her birinde sana dair bir şeyler var Bir söz, bir gülümseme, bir hüzün veya bir mutluluk...
Çıplaklığımı atıyorum kimsenin uğramadığı kıyılara Sen ki beni karmançorman eden sevgili Mor yüreğime ışık saçıyorsun Giydiriyorsun özlemlerinle beyaz şimşekli denizlerimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
karmançorman duygular şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
karmançorman duygular şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerini kapa ve düşün sevgili uzat elini bak sana ne kadar yakınım açınca korkma karşında yoksam ben karmançorman olsa da duyguların ben heryerde her anında varım...
hani hep deriz ya duyguların dili olsa da konuşsa diye, siz şair bu işi beceriyorsunuz, duyguların karmançormanlığı sevginizin çokluğundan, onun yokluğundan, hiçlik ve çokluğu aynı anda yaşıyorsunuz...
Güzel hep daha güzel şiirlerde buluşmak dileğimle.
"Çıplaklığımı atıyorum kimsenin uğramadığı kıyılara Sen ki beni karmançorman eden sevgili Mor yüreğime ışık saçıyorsun Giydiriyorsun özlemlerinle beyaz şimşekli denizlerimi..."
''Derim hep rüzgâr hafif hafif eserken seher vakti, ağlamanın başı yere eğik olan ''beni hiç hatırladığın var mıdır'' hayalimden ey bir zaman çıkmayan!''(M.A.E.)
coşmaya dursun özlem anları Nuh'un fırtınası gibi silip süpürür herşeyi.
saygımla.
özlemli/aşk tarafından 2/11/2009 3:01:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
uzat elini bak sana ne kadar yakınım
açınca korkma karşında yoksam ben
karmançorman olsa da duyguların
ben heryerde her anında varım...
hani hep deriz ya duyguların dili olsa da konuşsa diye, siz şair bu işi beceriyorsunuz, duyguların karmançormanlığı sevginizin çokluğundan, onun yokluğundan, hiçlik ve çokluğu aynı anda yaşıyorsunuz...
Güzel hep daha güzel şiirlerde buluşmak dileğimle.
Sevgilerimle...