(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FALCI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FALCI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel hoştu . yazan şaireme selam olsun.sakın falcılara fazla para kaptırma.ben izmirde karşıyakada falcılara soyuldum.kutlarım.selam ve saygılar.canım öpüyorum .
Bana bir teneke kola ısmarlasaydınız ben falınızla ilgili bu falcıdan çok daha güzel şeyler söylerdim . Biz de çayın içinde çay sapı çıkınca onu şöyle bir ısırır, yumuşaksa bir bayan misafir, sert ise erkek misafir, biraz kalınsa şişman biri, uzunsa uzun biri gelecek derdik. Şimdi süzgeç çıktı, evlere misafir gelmez oldu. Saygılar.
eger gönül işleri falcılara kalsaydı tüm sevenler soluğu falcılarda alırdı. onlar empati yapmasını bilen ve karşısındaki insanın duymak istediklerini söyliyen yatacak yerleri olmayan kişilerdir. KURAN kerimde ; fal okları bütünüyle şeytanın pis işlerindendir diyerek bahsetmektedir.lakin olanı ancak kaderden bilmeliyiz.Ki oda hayrihi ve şerrihi min Allahi teala.Yani hayır ve şer Allahtandır demeliyiz. Şiir de olsa ben korkarım böyle şeylerden çünki Kuran yapma diyorsa sen yapıyosan.ona muhalefet diyosundur,Bu da benim yoruumum.Bana göre şiir insanın kendini anlatır.ve ona göre yorumladım.selamlar saygılar...
ÖNCELİKLE ŞİİRİNİZİ BEĞENDİM.fARKLI BİR SÖYLEYİŞ.YANSITMA UYGULAMASI VAR MI ACABA.SÖYLENMEK İSTENENEİ FALCIYA SÖYLETMEK YANİ TEBRİKLER SELAM VE SAYGILAR
yoksa bir sevgili mi? ========================= İhtimallerden biri de yalnız hangisi.... Bunca zamandır mutlaka onu öğrenmişsiniz dir ... Söyleyinde bizde merakta kalmayalım. Tebrikler Değerli Şairem .. Falcıdan kalma,falcının dediğini İnanma ..
Güzel bir şiir meydana gelmiş, fallarda da olsa sevgi, sevgili, dost, arkadaşlık aranır olmuş. Demek ki o kadar azalmış. Dostluklar hep baki kalmalı. Kutlarım güzel şiirinizi.
Falcının fal okları, Seni bana getirir. Sevginin hep çokları, Sinemde gül bitirir.!.............Kardelen26
kaç papatya eskittik öyle kanına girdik güzel çiçeklerin... sonrasında hiç değişmedi yüreğimizdeki yabacılar ve umut olarak düştü toprağa bir tohum gibi... yinede fallarda kalmış gibi herşey... güzeldi yüreğinize sağlık sevgiler
Sanırım falcı sizin bilmediğiniz birşeyi değil sizin istediğiniz birşeyi söylemiş buda bilinmez değil içinizdeki istemin falcıyla dışa vurumu ... dle getirişinizde farlı olmuş tebrikler.