(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benimkisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benimkisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel kutlarım yüreğini hayat sevgisiz sevdasız boş saman gibi tadsız tudsuz bir yaşam gibi..sevgi hesini kaldırır yüreklerden...ömür zaten çok az ..kutlarım yüreğinizi
umutsuzluk dizeleri...sizin için umut bu kadar önemliyken bu umutsuzluk dizeleri o güzel yüreğinize yakışmıyor ama ben çok severim böyle umutsuzluk,hüzün,acı,terkediliş şiirlerini......tebrikler güzel bir şiir bence..
Buruk bir sevda benimkisi Ruhumda sancısi Vücudumda izleri Bitsede hasretim Coğalsa da arzular Ne yazık... Yaşayabilmek için Belki de! Kimbilir?
Azaldı ömrüm!!
ömürler hep az efendim....bir ezan ve kamet arası kadar az... namazımız kaldı kılınacak... hissediş ve söyleyiş olarak güzeldi yine.... az, öz şiirleri hep sevdim.... kutlarım... selamlar...
Buruk bir sevda benimkisi Ruhumda sancısi Vücudumda izleri Bitsede hasretim Coğalsa da arzular Ne yazık... Yaşayabilmek için Belki de! Kimbilir?
Azaldı ömrüm!!
HAYAT ÇOK KISA BUGÜN VARIZ YARIN YOKUZ AMA HAYATI GÜZEL KILANDA İÇİNEDEKİ SIR BENCE HER ŞEY YARADAN RABBİMİZİN ELİNDE ÖMRÜNÜZ SU GİBİ UZUN OLSUN SAYGI VE SEVGİLERİMLE GÜZELDİ KUTLARIM YÜREKTEN...
Buruk bir sevda benimkisi Ruhumda sancısi Vücudumda izleri Bitsede hasretim Coğalsa da arzular Ne yazık... Yaşayabilmek için Belki de! Kimbilir?
Azaldı ömrüm!!
SANA ÜMİTSİZLİK YAKIŞMIYOR!... ÖMRÜN NE ZAMAN BİTECEĞİNİ KİM BİLEBİLİR... KISA VE ANLAM YÜKLÜ BİR ŞİİR OLKUDUM... PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜR EDER SAYGILAR SUNARIM...SEVGİ VE UMUTSUZ KALMA ŞAİİR....
sevgili şiir dostum seninle yine sık sık karşılaşamıyoruz bizi mahrum bırakıyorsun kendinden ve güzel dizelerinden yaşayabilmen için ömrün çok olsun,hangi aşk tırki acı çektirmez yada duygu çokluğu yaşatmayan şey aşk mıdır .Sevgili dostum seni daha sık görmek istiyorum mümkünse , gülüm güneşim ayım, açta solmasın baharım, avucumda bir damla kuş, gülüm_se de bulsun hayatın.nekadar uyumlu olduğu tartışılır ama bir anda içimden geldi sağlıcakla kal...
Evet her canlının ömrü azalıyor.Bizimkisi de. Zaten yarına çıkacağından hiç kimsenin garantisi yok değil mi?. Önemli olan bu günü yaşamak.Dolu dolu yaşamak. Yarına ALLAH KERİM. Kutluyorum,şiirinle yine düşündürdün. SAYGILARIMLA.
Ruhumda sancısı
Vücudumda izleri
Bitse de hasretim
Çoğalsa da arzular
Ne yazık...
Yaşayabilmek için,
Belki de!
Kim bilir?
Azaldı ömrüm!!
KUTLARIM EFENDIM GÜZEL DIZELERDI YÜREGINE SAGLIK.....SAYGILAR....SLM;LAR....