(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........Umudu Arıyorum...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........Umudu Arıyorum...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dün bugündeydi. Bugün bitti yarın. Yarın bugün değilmiydi? Ansızınamı kaldı? Çıkacakmı karşıma! ********************************** Beklemekten başka var mı çare... Yarınlar bilinmez ki, nelere gebe.. Sabır, tek irade.. Derviş misali... Tebriklerimle...
Dün bugündeydi. Bugün bitti yarın. Yarın bugün değilmiydi? Ansızınamı kaldı? Çıkacakmı karşıma!
Ne güzel.. Düşünen beyinlere müjdeler olsun. Tefekkür ibadettir.
'' Süleyman zembil örerdi kendi emeğini yerdi''
Düşünce emektir. Geleceği ekmektir. Mutlaka gelecek, ama ölü ama diri mutlaka gelecek/gelecek ve ektiğimizi biçeceğiz. İnsana ölüm yani yokluk, yoktur. Yokluk esasen hiçbir yaratığa yoktur. Bir halden bir hale geçmektir ölmek.
Bir tırtılın ölümü kelebeğe dönüşmektir., Kozası kefeni, ölümü yeniden doğomudur, ancak ''uçmak''tadır artık. O hantal bedeninden sıyrılmış cennetini yaşamayı haketmiştir.Yeniden öldüğünde ise gerçek cennetine intikal eder.İlk cennetinde uçarken, bize verdiği mesajın sevabından hakkını almış olarak, hakiki ve ebedi cennetine göçer.
Bu derin düşünceli şiiri yazan şaiir kardeşimiz.... sizin şahsınızda bütün tefekkür sahiplerini selamlıyorum.
hacı ali tarafından 2/13/2009 11:23:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu şehrin bütün sokaklarına sinmiş yalnızlığım Sensizliğin köşe başındayım Avuçlarımda kırık dökük pişmanlıklar Avuntusuz çıkmazlara doğru yürüyorum Bütün umutsuzluğuma inat Yine seni arıyorum…
Kısa ama çok şey anlatılmış. Kutlarım yüreğine sağlık kalemin daim olsun sevgilerle mutlu kal