(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B e k l i y o r u m... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B e k l i y o r u m... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yarını b e k l i y o r u m... ............................................. kutlarım efendim mükemmel bir eser yüreğinize sağlık saygılar selamlar sizide sayfama beklerim
Yarınları umut ile beklemek ve bir sonra ki günün bu günden çok daha güzel geleceğiniz umut etmek yaşamımızın vazgeçilmezlerindendir sevgili şairim ve siz bu vazgeçilmez duyuguyu çok güzel yaşıyorsunuz.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. Her yeni doğan gün bir öncekinden çok daha güzel olması dileği ile
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Geçmişe sünger çekip yeni bir güne başlamak.. Ağlamamak. kesin kararı verebilmek. Kişinin iradesine hükmetmesi. Mükemmel, kısa fakat anlam derinliği olan bir çalışma. Efendim, tebriklerim ve teşekkürlerimle...
Kısa, berrak, dolu dolu ve etkileyici... Hüzünler, kıgınlıklar, umutlar... Duygular çok yoğun şekilde hissettirilmiş... Çok güzeldi, yürekten kutlarım, selamlar, saygılar...
yarınlar mutlaka güzel olacak gündür efendim. yarını sabırla beklemek en güzelidir. kaleminize ve gönlünüze sağlık çok güzel kısa ve öz şiir olmuş saygımla
romantik63 tarafından 2/18/2009 10:02:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
************************************ Geçmişe bakmadan gelecek düşünülemez elbette ancak; geçmişe tutsak olmakta sanki insanın kendisine haksızlık etmesi gibi geldi bana, yarını beklemekse umutların tükenmemesi gerektiğini. Umutlarınız hep çiçek açsın. Sevgi ve saygılarımla...
biliyormusun dostum artık ağlamıyorum kurudu gözyaşlarım bu günümü öldürüp yaşanmışlara tutsak yarını b e k l i y o r u m... ======================= Bu günün UMUTSUZLUKLARI, Yarının umutlu günlerinde ... Yürekten Tebrikler... Yarınlar umutsuzlar için bir Umuttur .. Saygılar..
yinede yaşanmışlarda kalmış dünyanız... tam kurtulamamışsınız arkadaşım... derin izleri var belli, ya da kurtulmak istemeyen sensin dir kimbilir... hadi,kolay gelsin...
Bekliyoruz yarinlari da, umut var mi yarinlar da... Necva hanim tebrikler, ahengi ve anlatimda ki sadeligiyle cok cok güzel bir siir okuttunuz, Düsünce zaten en öndeydi, yarinlar umut olsun...
yarını b e k l i y o r u m... ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ bizden ayrılan,kopan ve geçmiş zamana dahil olan,yaşanmışlığımız olarak görünen aslında çoğunu da yaşayamadıklarımız olarak ifade edebileceğimiz dünlerimiz... ve yaşadığımız günü yarına kurban edip umarsız bir beklemektir ağlamak ... kendi tutsaklığımızda ağlayamadıklarımıza ağlama umududur yarını beklemek... o kadar sınırlı ve o kadar esirdir düşlerimiz... yine de bize mavi yakışır....yarına giydirilecek tek renk...
size de o yakışır emin olun... şiir,umut ve sevgiyle....
artık ağlamıyorum
kurudu gözyaşlarım
bu günümü öldürüp
yaşanmışlara tutsak
yarını b e k l i y o r u m...
.............................................
kutlarım efendim mükemmel bir eser yüreğinize sağlık
saygılar selamlar sizide sayfama beklerim