Bembeyaz düşlerde sakladım seni Siyah gecelerde Söyler misin bana! Mutlu olmak diye birşey var mı? Gri bir toz bulutuna Yüreğim döndükten sonra. Dileyebilir miyim artık Senin için mutluluğu İnsan nasıl dileyebilir ki Sevdiği için, Varlığından şüphe ettiği şeyi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mutlu Olmak Yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mutlu Olmak Yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
işte mutlu olmaktan umudunu kesersen o zaman hayal olur mutluluk. yaşanılanlar her ne kadar hüzün getirsede asla vazgeçme,ısrarla iste ve bekle. yalnız değilsin bunu bil...
Mutluluk... Evet mutluluk, daha doğrusu mutlu olmak elbette var. Önemli olan yetinebilmek o kavramla. Her şeyin mutlaka bir yönü vardır insanı mutlu edebilen. Yeter ki bu gökkubbede nefes al. İşte sana mutluluk. tebessümle karşıla sana bakan gözleri. Çocuğun masumiyeti mutluluk değil mi ? Annedir ,babadır ,ağaçtır ,denizdir , yerde minnacık bir karıncadır yürüyebiliyorsa ,daha doğrusu nefes almaktır mutuluk bilene.Mutluluk , sevebilmektir tüm insanları ve doğayı.Biliyorum sende sevebilecek yürek var. O zaman ne duruyorsun işte yanıbaşında yakala mutluluğu. Sevgilerimle.
Dünya acaip bir yerdir ki her şey zıttıyla bilinir...Siyahı beyazla ,büyüğü kücükle, geceyi gündüzle biliriz... Bu kavramlardan biri çıksa hayatımızdan ötekinin de varlığının bir ehemmiyeti kalmaz fark edilmez..
Sevmek sevilmek ve mutsuzluğu mutluluğun kaynağı bilip suya koşan bedevi misali onu içebilmektir...
Bembeyaz düşlerde sakladım seni Siyah gecelerde Söyler misin bana! Mutlu olmak diye birşey var mı? Gri bir toz bulutuna Yüreğim döndükten sonra. Dileyebilir miyim artık Senin için mutluluğu İnsan nasıl dileyebilir ki Sevdiği için, Varlığından şüphe ettiği şeyi.