(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ışıkçı-I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ışıkçı-I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben de,hasta (kuduz) olmadıkları süresince anlamlı dizelerini kutluyorum sevgili Tural yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
ışıktan korkanları sevemedim . .asla ************** Bir eğitmenin kalbinden ve kaleminden çıkabilecek az ve özlü söz! Işık da unutmayalım ki göreceli bir kavram.Işığın vericilerini entellektüiel literatürde "aydın" deniyor.Eğer bu memleketin aydını gerçekten aydın olsaydı bu kadar karanlıklar,kapalılıklar,karamsarlıklar yaşammazdı.Işık ilimse,ışık edepse,ışık hoş görüyse vericilerin kendilerini yetiştirmesi gerekiyor.Ne Hacı Bektaş Veli ne Mevlara ne Yunus Emre ne de bunların ışık kaynağı olan Hoca Ahmet Yesevi'den malesef eser yok.Bu ışıklar bile mezarlarına gömülerek sadece ambalajlarıyla halk uyutuluyor. Türkiye'nin problemlerine en doğru teşhisi Yakup Kadri koymuştur.YABAN romanında "Barışta halka inemeyen aydınları,savaşta kendi halkı yaban diye çağırır!" demiştir.Kendisi değil halka inmek devletin en üst kademesinde yumuşak koltuğundan nutuk atmıştır. Tıpkı Orhan Veli'nin dediği gibi.Bu ülke için kimimiz öldük...Kimimiz nutuk attık..Işık nutuktan ibaret olursa aydınlatacağına yakar da çöle çevirir.Tebrikler be hocam.İnsan öğretmen olunca sözün sonu zor geliyor.
Evet hocam , çok haklısınız.Karanlıktan korkanları aydınlığa ulaştırmak mümkün.Aydınlıktan korkanlara ise yapacak bir şey yok maalesef.Onlar karartmakla uğraşacak, biz de onlarla...Çok anlamlı ve güzel bir şiirdi. Kutlarım.Selam ve Saygımla.....
cetiner07 tarafından 3/24/2007 7:32:01 PM zamanında düzenlenmiştir.