(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON SIRADA ŞÜKÜR.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON SIRADA ŞÜKÜR.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim zikrimden (Kitap’ımdan) yüz çeviren bilsin ki onun dar bir geçimi olur ve kıyamet günü de onu kör olarak haşrederiz. O zaman: "Rabbim! Beni niçin kör olarak haşrettin, oysa ben gören bir kimseydim" der. Allah: "Böyledir, ayetlerimiz sana gelmişti de sen onları unutmuştun, bugün de öylece unutulursun" der. (Taha 124-126
çok güzel...
düşündürücü ...
benim için derin anlamlar ifade eden çok anlamlı bir şir olmuş...
AKLIMA BİR DÖRTLÜĞÜM GELDİ; "ŞÜKRANDIR ŞÜKÜRLE ŞÜKRÜN ŞÜKRÜNE, KAPILMIŞ GİDİYOR İÇSEL ZİKRİNE, CAN CANAN MİSALİ VUSLAT FİKRİNE, ÖYLESİNE DALAR DALAR BU GÖNÜL"..M.Y
BAŞKALARININ NE GÖRDÜĞÜNDEN ZİYADE BEN NEYİ NASIL GÖRÜYORUM? KENDİME GÜCÜM YETMİYORSA KİMSEYE BAŞKALARINA YETMEYECEĞİNİ ÖĞRETTİ HAYAT. HERGÜN YENİ BİR YÜZÜNÜ GÖSTEREN KURAN; BAŞKALARI İÇİN SÖYLEDİĞİMİ,TOKAT GİBİ YÜZÜME ÇARPAR OLDU. "Benim zikrimden (Kitap’ımdan) yüz çeviren bilsin ki onun dar bir geçimi olur ve kıyamet günü de onu kör olarak haşrederiz. O zaman: "Rabbim! Beni niçin kör olarak haşrettin, oysa ben gören bir kimseydim" der. Allah: "Böyledir, ayetlerimiz sana gelmişti de sen onları unutmuştun, bugün de öylece unutulursun" der. (Taha 124-126)
SAHİ BEN BU KİTABA NASIL VE HANGİ GÖZLE BAKTIM? BUNDAKİ HİTABI HANGİ KULAKLA NASIL DUYDUM? SİZ HAKLISINIZ DOSTUM "sen körsün insan.. hem de acaip…mi acaip…"
HİTAP SENİN DİLİNDEN BANA BEN AMAYIM.
SEVGİ VE SELAMLAR, GÖNLÜNÜZDEN GÜZELLİKLER EKSİLMESİN, ŞEN VE ESEN KALIN.
son sırada olmasına da razıydık bu devirde ama son sıradan da atalı çok olmuş maalesef, çok olmuş...
Yediğin önündedir.. yemediğin arkanda.. Cüzdan para dolu, dil pek ukala.. El, ayak çalışır.. ama göz başkada…
şükrü unutan, rıza göstermeyenin sonunun böyle olması kaçınılmaz değil mi... yetinmeyen, hep daha çok kazanayım derdinde olan, bencilleşir, kıskançlaşır, başkasının malına göz diker de "kör"leştikçe körleşir.... elinin ayağının da şükrünü unuttuysa, al başına bela timsali vay o biçarenin haline... Allah mağfiret etsin, af etsin bizleri inşaAllah...daima şükür içinde yaşayanlardan, bir musibetle karşılaşınca bile "elhamdülillah" diyenlerden olmayı nasip etsin Mevla inşaAllah...Amin. yüreğinize sağlık efendim. Allah c.c. razı ve hoşnut olsun sizden inşaAllah..
................... Benim zikrimden (Kitap’ımdan) yüz çeviren bilsin ki onun dar bir geçimi olur ve kıyamet günü de onu kör olarak haşrederiz. O zaman: "Rabbim! Beni niçin kör olarak haşrettin, oysa ben gören bir kimseydim" der. Allah: "Böyledir, ayetlerimiz sana gelmişti de sen onları unutmuştun, bugün de öylece unutulursun" der. (Taha 124-126)
Allah razı olsun çok güzel çok beğendim dizelerinizi hayatın gerçeği bunlar tebriklerimle selam ve dua ile
ve kocaman yüreğini gönülden kutluyorum
sağlıcakla kalın,selam ve saygı ile