Gidenin ardından hayeller kurup onu satırlara yazmak zordur ağlayan yüreğimin aynası oldu şiirler gözümden akan yaşların döküldüğü yerde bitsede güller güneşi sendin dünyamin Ben karanlığa alışsamda alışamadı onlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağlayan Satırlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağlayan Satırlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidenin ardından hayeller kurup onu satırlara yazmak zordur ağlayan yüreğimin aynası oldu şiirler gözümden akan yaşların döküldüğü yerde bitsede güller güneşi sendin dünyamin Ben karanlığa alışsamda alışamadı onlar.
Hangimiz hangi yürek alışabilir ki karanlığa ve gidenlerin ardından ağlamamaya. Ben hiç görmedim inanın. Hiç gidenlerin ardından ağlamayan göz, yanmayan yürek ile karşılaşmadım.
Çünkü gidenler her defasında yarım bir kalp, bitmiş hayaller bırakır ardında.
Yine hüzünlere bürüdünüz beni. Kaleminizi kutluyorum saygılar yüreğinize.
Gidenin ardından hayeller kurup onu satırlara yazmak zordur ağlayan yüreğimin aynası oldu şiirler gözümden akan yaşların döküldüğü yerde bitsede güller güneşi sendin dünyamin Ben karanlığa alışsamda alışamadı onlar. can gardaş iç içe açılan sözler şiiri özlü anlatımdan başarıya götürmüş yüreğine saglık kalemin daim olsun sevgilerimle zaralıcan
hayeller kurup
onu satırlara
yazmak zordur
ağlayan yüreğimin
aynası oldu şiirler
gözümden akan yaşların
döküldüğü yerde
bitsede güller
güneşi sendin dünyamin
Ben
karanlığa alışsamda
alışamadı onlar.
güzel dizeler kutlarım saygılar selamlar