(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana boşuna şiirlerin kraliçesi demiyorlar arkadaşım. Çok ama çok özgün bir tarzın var. Kimselere benzemeyen, benzemeye çalışmayan, özenmeyen, bütünüyle sen olan... Kelimelerin nefes alıyor. Tebriklerim yürekten...
Saçlarımda çoktan çürümüş zaman Ardımda çözüldüğüm şehirlerin uykusuzluğu Sesimde o en gücenik gecenin, en kederli şiiri Ellerimde bir avuç yasemen kokusu Gitmeli...
Harika bir şiir yalnız benim gibi gözlerinde problem olanları da düşünürseniz çok memnun olurum sevgili Özkan hani şiire kaptırınca kendimi ekrana yapışmış vaziyette bu keyfimi gözlerimin dahi bozmasına izin vermemek uğruna bitirebildim.. Şiir tadında bir şiirdi her zaman söylerim şairinin ruh halini yansıtabilmeli ve içine alabilmeli okuyanı şiir işte öyle bir şiirdi.. Kutluyorum yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
Sana boşuna şiirlerin kraliçesi demiyorlar arkadaşım. Çok ama çok özgün bir tarzın var. Kimselere benzemeyen, benzemeye çalışmayan, özenmeyen, bütünüyle sen olan... Kelimelerin nefes alıyor. Tebriklerim yürekten...