(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........Saçma Sapan Bir Masaldı Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........Saçma Sapan Bir Masaldı Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evvel zamanın terkisinde pirelenmiş kadın kanatlanmış adam ayrılmışlar üç gün içinde
üç günlük aşlar böyle biter aşkta önce güven gerekiyor karşılıklı yoksa hiç gerek yok bir güne bile düşündürdü şiir üç elma...dostluğa, kardeşliğe , barışa... saygılarımla.
gökten üç elma düşse bende senin yanında olsam inan ki benim payımı da senin yemeni isterdim ellerine sağlık hocam en güzel günler senin olsun sevgiler
evvel zamanın terkisinde pirelenmiş kadın kanatlanmış adam ayrılmışlar üç gün içinde
ve gökten üç elma düşmüş
KUTLARIM TAM BAM TELİNE BASMIŞSIN,harikaydı aşka inanma aşksız kalma.kalemin susmasın güzel zevkin doruğundaydı,tebrikler.sevgi ve saygı bırakıyorum sayfana can dost.
üç. elma... ah masallar ve ah nenem nasılda inandırmıştı beni bir sevda masalına... hjep öyle güzel sandım da tam aksi çıktı... yüreğine sağlık ağabey... saygılar ankaradan
Değişik bir lezzet bıraktı bu şiir içimde."Aşk arsız dinsiz imansızdır,arzular küstah" demişsiniz.Öyleyse zaten o aşk olamamıştır hiçbir zaman.İnsanın,kendi vasıflarını yüklediği bugünün değerlerinde! haklısınız.Kutlarım yüreğinizi.
''saçma sapan'' açıkçası bu akşam okuduğum bir çok şiirin altına bu başlığı atmak geçti içimden başlığa bakıp celal abim de mi geceye uydu diye bir an düşündüm:)) ama usta kalemden kötü bir şiir çıkmayacağını bilmek gerek her zaman..
sevdim ben bu saçma sapan masalı güzeldi abim..saygılar
Dostum benim dinlediğim masallar da ayrılık yoktu. Hep onlar ererlerdi muratlarına,biz de çıkardık kerevetine. Gökten üç elma düşerdi biri anlatana,biri dinleyene biride kime giderdi unutmuşum.
Masallarımızda mı modern dünya düzenine :) ayak uydurdu dersin. Kutluyorum,yine şiir di. SAYGILARIMLA.
O elmadan biri bu şiiri okumuş olmaktı benim için şanslıyım çünkü kardanadımn çağdaşıyım ve sürekli terü taze şiirlerini okumak zevkini buluyorum saygımla...
ve
öylece biter
her aşk..
ne güzeldi hocam
yüreğinize sağlık
saygılar