(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oturmuş tarzı ile geleceğe emin adımlarla ilerleyen rengârenk bir sayfa... İstikrâr, hayatın içerisindeki hengâmelerde mutlak sûretle başarıyı ardına takar, sürükler getirir.
Yaratıcı ruh bu olmalı ki, tamamen stres atma maksatlı bir uğraşı zaman süzgecinde bir tarzı doğuruyor ve şiir yazma maksâdı küllenmiş bir değeri ortaya çıkarıyor.
Milli moral dalgası gelmiş sarmış herkesi, hepimizi. İşte Millet olmanın o eşsiz tadı geldi bizleri yattığımız yastıklarda bile buldu, sert kanaatlerimiz yumuşadı, ruhumuz ferah feza hissetmeye başladı. Talihin gülümsediğini ayan beyan gördük bu milletin simasında. Ben de kaç gündür gençlere daha bir korumacı davrandığımı fakettim. Allaha şükrediyorum ve duam şudur: Allahım tıpkı mazideki gibi bizi yeryüzünde hakkın, adaletin temsilcisi eyle, zalime der vermeyi, mazluma bağrımızı açmayı nasib eyle. Bibim de Şiirle duaya katılmıştır diyorum, tebrik eyliyorum. Bibim...
‘Seviyorum!’ dedimse bunun da kendine özgü şartları, Muhatabım da insanı sevmeli, onlara eziyet etmemeli, Eğer bir insan bilinçli olarak başkasını öldürebiliyorsa, Benim kalbimden nasibi olamaz, şimdiden ona ‘Elveda!’
Doğrusu daha fazla seviyorum artık ülkemdeki insanları,
guzel bır sey sevdıgını soyleyebılmek bu dıle soyletebılmek ben soyleyemedım kutlatım sızı guzel dızelerdı
Oturmuş tarzı ile geleceğe emin adımlarla ilerleyen rengârenk bir sayfa... İstikrâr, hayatın içerisindeki hengâmelerde mutlak sûretle başarıyı ardına takar, sürükler getirir.
Yaratıcı ruh bu olmalı ki, tamamen stres atma maksatlı bir uğraşı zaman süzgecinde bir tarzı doğuruyor ve şiir yazma maksâdı küllenmiş bir değeri ortaya çıkarıyor.
Kutladım, Bibi ağabey... :)