(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSİMSİZ DUYGULAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSİMSİZ DUYGULAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine sağanak, yine samimi,yine içten Hüzün sevgi , özlem, kokan dizeler Yürek yine yazmış güzellikler Sayın Hocam,yine yürekten tebrikler Saygı ve selamlarımla ______________________Ali Cemal AĞIRMAN________________________
Beyaz sayfanıza hüzün çökmüş kaleminizden dizelerinize umut yüreğinizde tebessüm yüzünüzde hüzün sizden çok uzak olsun....
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
içinde hüzün olan her şey bir miknatis gibi çekiyor beni... şiirde öyküde hüzünle sevinçler birleşince insana güzel şeyler yazdırıyor... ilham perileri hüzünle yemlenip geliyorlar...
gecelerin daimi misafiri hüzün" yatıya kalmasınlar da.... çok güzeldi sevgiler saygılar...
Bir deli gönül, bir sevdalı yürek Atsanız atılmıyor Ne onunla olunuyor ne onsuz. Ne kaldırıp atabiliyoruz ne de sahiplenebiliyoruz der gibi düşmüş dizelere imgeler. Güçlü bir anlatım Yüreğinize emeğinize sağlık İşte o hüzünler yüreğinizden uzak olsun dileğiyle okudum Paylaştım
Duyguların ismi ve hatta derecesi o kadar güzel ve yoğun verilmiş, anlatılmış ki şiir içinde... Sayın şairimizin şiir başlığında "isimsiz" diye nitelemesi kendine itiraf edemediği tarafını gösteriyor ... Kutluyorum ; gerek şiirin niteliği ve anlatımı ve gerekse sayfa içinde düzenlenerek sunuluş biçimi çok güzeldi. Yüreğinize, kaleminize sağlık ..., saygı ile ...
İmgelerin de martı kanadında bana kadar serpiştirildiği bir şiir okudum. Hüznün akşam karanlığı ile yok olup yürekleri yakmaması dileklerimle. Sevgiyle kalınız.