(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acılar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acılar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
düşünüyorum da meğer ne çok acılar biriktirmişim içimdeki şu sadığa
nasıl olsa yüzme de bilmiyorum kilit vurup denize mi atsam acaba? ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ sandık senin içinde,sen sandık içinde... yüzme bilmiyorsun, sandığa kilitledin kendini ve denize atıyorsun hem sandığı,hem kendini...
bu şiirin başlığı "intihar" mı olmalıydı acaba? dedirtti valla... güzel bir paylaşımdı emeğine,güzel yüreğine sağlık şiir,umut ve sevgiyle...
ha ha ha çok güzel yaa ben yüzerim ama dibe dalamam atayım bende denize geri gelmezler belkii ACABA bu kadar kolay olsa kurtulmak acaba içimdeki sandıkla beraber bende mi yok kasımpatı olmaya kararlıyım tavsiye ederim
düşünüyorum da meğer ne çok acılar biriktirmişim içimdeki şu sandığa
nasıl olsa yüzme de bilmiyorum kilit vurup denize mi atsam acaba? --------------------------- BENİDE ALDI ŞİİRİN DOLAN SANDIĞIMI BOŞALTSAK SONSUZLUĞA? SEVGİ VE MUTLULUĞU KUCAKLASAK SADECE BIRAKSAK MI KENDİMİZİ GELECEK UMUTLARA. ELLERİNE SAĞLIK GÜLDANE ÇOK GÜZELDİ.
yaraları kendi yüreğiyle saran insana kardeş, yoldaş, can diyen can bilirim,fırtınalar koparken bıraktığın yerde durmuyor ne acılar ne yağmur damlası ne de gece....Sevgiyle.
düşünüyorum da meğer ne çok acılar biriktirmişim içimdeki şu sandığa
nasıl olsa yüzme de bilmiyorum kilit vurup denize mi atsam acaba? ........................................ bitermi ozaman dersin zaman gizli olanı çıkarır
acılar biz farketmeden bize çok şeyler katar ama bize yaşattığı üzüntüden dolayı atarız onları yüzme bilmedikleri halde denizin karanlık ve derin sularına ... çok güzel dizelerdi ablacığım emeğine sağlık... Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
Deniz yüzme biliyor mu sanıyorsun?! Etme be arkadaşım, daha çok acı biriktireceksin, daha çok taşırsın, istiap haddin çok geniş! Denize güvenme, ben de yüzme bilmiyorum, bana da, asla!!!
düşünüyorum da meğer ne çok acılar biriktirmişim içimdeki şu sandığa
nasıl olsa yüzme de bilmiyorum kilit vurup denize mi atsam acaba?
Harikasınız Güldane Hanım. Ne güzel duygular içeriyor şiiriniz. Atın gitsin denize.Nasılolsa ağır basar dibine çöker. Siz kurtarmazsanız kimse ne görür ne de kurtarır. Elinize gönlünüze sağlık. Bu güzel şiireiniz için sizi kutluyorum. Selam sevgiler.
... taşımak lazım gidilen yere ki o sandık bir hazine ahh kimbilir neler vardır içinde mesela gurbet en üstte hasret biraz daha dipte aşk ahh aşk açılınca sandık göremezsiniz çünkü en derinde...
...ısrarla diyorum ki...saklamak lazım sevgili şair...
evet düşünmek acıları ancak kaleminizin ustalığıyla düşünmek bir başka derinlik ve anlam taşır yine ustaca ve harika derinlikte bir çalışma kaleminiz daim olsun saygılar...
çok anlamlıydı svegili güldane kısacık dizelere hayatı kilitlemişsin resmen ama gözümden kaçtı sanma sandığı yerine sadığa yazmışsın bir n nelere kadir düzelt onu canoşum:) sevgilerimle
Canım benim, çok sağol, hemen düzelttim... Gerçekten de nerden çıktı sadığım falan , sadık acı :))))) Hiç güleceğim yoktu ama bir türlü bırakıp gitmediklerine göre diyorum hani bayağı bir sadıklar aslında ..
at be bitanem at gitsin...acılarınla dolmuşsa o sandık; ağırdır da şimdi...takviye kuvvet lazımsa hiç çekinme...evelallah çok formdayım bugünlerde:))))...doyumsuzdu gene şiirin...yüreğini emeğini selamlıyorum...sevgiyle...
Yaralım tarafından 1/31/2009 8:11:35 PM zamanında düzenlenmiştir.