(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA, GONCA, ŞAİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA, GONCA, ŞAİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
not: Arkadaslar sairler yalnizlik irkindadir, kendilerine bile aciklayamadigi düsünceleri kalem ve kagit araciligiyle baskalarina acarlar yüreklerini orospu sözcügü, burada yasami cok iyi bilirler ,ve bildikleri yasami baskalatiyle paylasirlar ama bu yasami kendileri yasayamaz anlaminda
Güzel başlayan, ve güzel gelişen bir şiir; sadece son bölümedir itirazım.. Şair önce kendine açar goncasını; Birikimi, söyleyecek sözü, dil'i kullanabilme yeteneği yoksa, kim okur ki ürettiklerini..Ve dostum şair senin deyiminle "Ve şair .......ki yaşamın orospusu" ....................olamaz ki.!! Tanımı doğru koymak gerek. Şair'in yazdığından üretiminden maddi bir beklentisi olması mümkün değil.. Yalnızca kendi üretiminden, kendi yüreğinden, birikiminden süzülenleri döker satırlarına Şair; yazdıkları da onurudur.. İnsanız özgürdür yüreğimiz Şair'i adamdan sayarız biz İnat yük olursa yüreğine Gün de çökse gölgeye Görmezse Kalemi tutuklu sayarız biz.. ..........................Şiirlerle esen kal..