(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKÇAKAVAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKÇAKAVAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kehya'nın size yazdığı şiirden sonra senin de şiirine bakmak istedim ve iyi de etmişim:) O maviliklere bizlerde erişebilsek akçakavak gibi .. Güzeldi, sevgilerimle .
Çok güzeldi. Bir çüt oku kestim Kavağının dalından Keçimi doyurdum Taze pürleriynen Gölgesinde azık yedik Koyun kuzu emişirken Bir de kızdı ki Gekko dedem Bin pişman oldum Kavağın dalını kestiğimden. Söz verdim Bir kavak vereceğim Dikme diye kıymadığım .............Dikmeliğimden.
İçimden geçenleri sıraladım. Kavağın bile hasretini çeken kardeşim. Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
suyu sevmesinden ve bol bulmasında maviyi öpüşleri... lakin bu bolluğun ve bereketin içinde kısır bir kadın gibidir meyvesiz.... uzun uzun göverikçe...
Kehya'nın size yazdığı şiirden sonra senin de şiirine bakmak istedim ve iyi de etmişim:)
O maviliklere bizlerde erişebilsek akçakavak gibi ..
Güzeldi, sevgilerimle .