Ağrıyan yanımdır yıllar önce koparılan acısı dinmeyen yarımdır, yakınımdır yanağından süzülen kan benim kanımdır, eğilmeden, girmeden hizaya lisan-ı halinle anlattığın sonun değil başlangıcındır.
“Rabbinin, fil sahiplerine ne yaptığını görmedin mi?” tıpkı onlar gibi yeni sömürgeciler ve modern putların kulları ve oğulları ve yaverleri “yenik ekinler gibi” dağıtılacak taş atan elinle Müntekim olan Allah yine bir Selahaddin’le getirecek elbette yepyeni bir şafak…
Gün doğmadı, biraz öncesi göklere dua gibi yükseliyor “yıkılma sakın” bombalar yağarken gözlerine senle yaşayan senle ölen; Saraybosna’dır, Konya’dır, İsfahan’dır, Buhara’dır “ölüyoruz, demek yaşanılacak” yaşayacaksın Ey Gazze…
Ey sözünden dönmeyen şehir Kudüs’e arkadaş İstanbul’a kardeş olan şehir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAZZE’DEKİ ÇOCUKLARA II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAZZE’DEKİ ÇOCUKLARA II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey sözünden dönmeyen şehir
Kudüs’e arkadaş
İstanbul’a kardeş olan şehir…
KALEM YORUM YAZMAKTA ACİZ BU ŞİİR KARŞISINDA MÜKEMMEL KUTLARIM SAYGILARIMLA...