(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.........NASIL YAŞARDIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.........NASIL YAŞARDIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baharın gelmesiyle birlikte karlar erir yollar açılır.Tabiat yeniden canlanıverir bir anda.Kırılan dalların yerine yenileri sürgün verir.Ve o sürgünler yeni meyvelere tutamak olur,umut olduğu sürece.Nazım'ın dediği gibi "Yeter ki kararmasın sol memenin altındaki cevahir.Tebrik ediyorum.Melankoliyi çok güzel işlemişsiniz.
Bu kadar yürekli sorulara cevap vermekte maharet ister... Çok güzel duygularla yoğrulmuş ve beslenmiş değerli bir eser olmuş... Beğendiklerim arasına aldım izninizle... Tebrik ve saygılarımla...
Şiirin harikaydı şiir annem. Senin eserin olan ne varsa harika.Ailenden biliyorum. Bu kusursuz dizelerine küçük bir nazire yolluyorum,ellerinden öpüyorum.
Ne desen haklısın yükün çok ağır Bu kadar çileyi taşıyamazdım Sabırlı değilim ben senin kadar Yerinde olsaydım yaşayamazdım (MEZARKABUL55)
hasret,umutsuzluk ve özlem mısralara o kadar güzel dökülmüşki.hayran olmamak elde değil yüreğinize sağlık.özlemlerinize ve umutlarınıza kavuşmanız dileği ile .sevgiyle kalın şair dost.
Saygılar gönderiyorum ...