(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Fırıldak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Fırıldak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kastamonu etkinlikleri dönüşünde okuduğum ilk şiirdi o mektubu da okudum ama bunu yorumlamak işime geldi))))) iki günlük firardan sonra artık köşemde olmak güzel... sevgiler saygılar ağabey
olsun be hocam fırıldak dünyada fırıldaklar kazansın fırıldağada rüzgardan kopan fırtına gülleri lazım dert etmeyin toplum olmuş fırıldak ne mutlu fırlamayanlara....saygılar tebrikler
bu dünya hep fırıldak nuri ve rüzgar gülüne mi döner hocam??.. hep onlar mı alır yaşam adına nasiplerini??.. onlar mı erer muradına her ne olursa olsun??..
hocam harikasınız her düşünceniz dizede yerini bulmuş.. ve katılıyorum.. haddimse kutlarım sizi :))
kardanadam hakkaten senin bu ismi değiştirelim biz... sana kardanadam yerine sıcak sozlere uygun bir isim koyalım .. adınla zt bir sekilde sıcacık dizeler...
Hocam çok güzel.Esprili ve espriyi düşünselliğe yıpan teşbihlerle süslenmiş bir şiir. Butür insanlar en rahat yaşayan insanlar biliyorusuz değil mi:) Ne yazık ki rahatlık onlara bahş edilmiş gibi görünse de içteniçe eriyip giderler.
Bu kadar basit kelimelere bu kadar istenileni nasıl sığdırmışsınız dicem ama... Biliyorum ki bu da sizin özgün yanınız... Bir kaç kere okudum sindirmek için... Bir kez daha tebriklerimi sunuyor, devamını sabırsızlıkla bekliyorum...
fırıldak aşığa rüzgar gülü sevgili yakışır...
üstada tebrikler.