(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLE BİZİ TÜRKİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLE BİZİ TÜRKİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"batı sıkışmışlık yaşadı, Amerikayı keşfetti vs başka bir boyuta geçti yürüdü. biz sıkışmışlık yaşadık yaşıyoruz, bizimki ancak belirttiğiniz gibi kendine, aslına dönüşle aşılabilir.. "
şiir,çok şeyi paylaştı,şahan kardeşim diyeceğini demiş.
D8 ler i engellemeyip,birşeyler yapılabilseydi bizlerde birşeyler keşfederdik. Kimsenin farkına varıdrılmadan engellendi,keşifler, Filistin bir vesile olabilir,belki hayırlar getirir ümmetin düşüncelerine.
İdealist dedinde birazda kendimize güven de diyorum ben..çok basit bir şey..entellektüel olmaya gerek yok.. kalenin önünde beklersen eninde sonunda gol yersin.Türkiyenin savunma sınırları osmanlının sınırlarıdır..en azından..büyük düşünmeli diyorum..inanmalı yani..kim tutar bizi..söylesenize yalnızca inansak..
istanbulun alnında hilali çürüttük çürüteli,arka kapımızda kan ve zulüm..hani bazen sıkılıyor yumruklarım istem dışı..ulan diyorum kendime gazzeye baktıkça..onursuzluk bu..vuralım vuralımda ölelim o çocuklarla beraber..oysa herkes bir reddi miras içinde..emnet vardı..1000 yıllık emanet..ve dönüşe yemin ..o toprakları terkederken..
şiir nasırıma bastı üstat..soysuz ve kimliksiz materyalist üç buçuk millet dünyayı yönetiyor..kıçı kırık israil dünyaya kafa tutuyor..çok onuruma dokunuyor çoookkk
ilginize ve samimi yorumunuza teşekkür. batı sıkışmışlık yaşadı, Amerikayı keşfetti vs başka bir boyuta geçti yürüdü. biz sıkışmışlık yaşadık yaşıyoruz, bizimki ancak belirttiğiniz gibi kendine, aslına dönüşle aşılabilir..
Biz Amerika diye Hindistan...
Gitsek mi ki?
Veya hçbir yere, hiç kimseye ihtiyacımız yok... Biz bize yeteriz çalışırsak.
Yüreğinize sağlık.