(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belliydi zaten temizlik yapmayacağın...bahane hazır...işim çıktı.misafir geldi..çocuk ağladı.yemek yaptım..pazara gittim...sürer gider...ayıp ya...hepmi biz yapacağız bu temizliği..!akşama kadar çalış,sonrada gel bulaşık yıka evi süpür...oooh ne ala...devir döndü artık.eskiden erkeklerin yaptığı sefayı şimdi kadınlar yapıyor...bize cefa çektire çektire...bak bu yorumu yazarken televizyonu silmeyi unuttum.hanım görmeden sileyim bari...!!!
Rahmetli dedemin dediği gibi güneş aştı, gün yine kocadı, Ben de kocamadan önce kalkıp akşam yemeğimi yiyeyim, Giderken süpürgeyi de götüreyim, komşulardan ayıp olur, Dışarıdan gelen gürültüyü sevmem, yarına Allah Kerim…
Harikasınız Çok beğendim şiirinizi. Güzel yürepinizi kutluyorum.Selamlar.
hem temizlik günü ilan ediyon hemde akşama kadar oturuyon tv izliyon sen hiç bir iş yapmamışın ki :)))))))
ben çok yoruluyorum dersen ben geleyim sana temizlik yapayım he olmaz mı?
sevgimle
cimcime79 tarafından 1/17/2009 11:51:05 PM zamanında düzenlenmiştir.