(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAZZEDEN MESAJ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAZZEDEN MESAJ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zalim Soykırıma. Masum Şehadete koşuyor. Ya siz. Ülkenizde halkın haykırışlarını görmeyen, Duyarsız yöneticiler. Siz nereye koşuyorsunuz. .............................. TEŞEKKÜRLER DOST DUYARLI YÜREGİNİZE SAGLIK YOZGAT TAN SELAMLARIMLA..
Üç maymunu bin türlü oynayan sefil insan müsveddlerinew tokat gibi insin bu dizeler milletime teşekkürler hamiyet perverliğini yine gösterdi mazlumun yanında zalimin karşısında bu aziz milletin ruhum feda olsun Rabbim razı olsun hocamdanda saygılarımla...
Zalim Soykırıma. Masum Şehadete koşuyor. Ya siz. Ülkenizde halkın haykırışlarını görmeyen, Duyarsız yöneticiler. Siz nereye koşuyorsunuz? -------------------------------------- Duyarlı yüreğini kutlarım. Saygı ve selam.
gönül dostu gazzeye yardım adı altında bir dizi kampanya başlamış durumda ama öyle üzücü bir durumki hem gazzeye yardım gecesi hemde dansözlü çengili geceler yaşanıyor bunasıl iştir anlamadım bu nasıl anlayıştır anlamadım burdan söylemeden edemedim utanıyorum insan oluşumdan yüreğine sağlık diyorum saygılar sevgiler selamlar yolluyorum hani bir ata sözü var büyüğü deli küçüğü deli beşikteki kafasını sallar derler bizim orda o misal baştakiler ile ayaktakiler uyum içindeyiz şükürler olsun
Duyarlılığınızdan dolayı sizi kutluyorum. Milltçe uyanma zamanıdır.Kültür emperyalizmine karşı savunmaya geçmeliyiz. Şairler bunu başlatacak kesimdir.Dilimize,dinimize,kültürümüze sahip çıkmalı,muasır medeniyetin temel gerekleriniz yerine getirmeliyiz.Boş laflarla,olmaz hayallarle gündemi işkal etmemeliyiz. saygılarımla.
Ben insanoğlunun evrimini tamamladığını hiç bir zaman düşünmedim ve asla da düşünmeyeceğim galiba. Çünkü her yeni gelen nesil, bir önceki nesili aratmakta, her tyeni doğan gün bir önceki günü mumla aramaktadır. Ve ne yazık ki kısır döngü içinde dönüp duracak ve yine nefret ve yine kin ve yine öfke kazanacak galiba.
gece uyandım annem kayıp .. sapanımı aradım ortadan kopuk.. babamı sorarsan o çoktan kayıp.. susmayın ey insanlar benden alamadığını yarın sizden ister.. (GAZZELİ BİR GRUP ÇOCUK) bu duyarlılığınızdan dolayı sizi yürekten kutlarım.. sevgiyle kalın...
ÜSTAD BİZ DE LAF EBELİĞİNE ALKIŞA,MAKAM MEVKİ MAL MÜLK PARA. ............................................. SAYMAKLA BİTMEZ KOŞTUKŞLARIMIZ ÖZLÜ VE GÜZEL BİR SORU CAN ALICI BİR NOTA TEBRİKLER SELAMLAR
Şerefsizler ateş kesiyormuş.şimdi haberlerde dinledim...Ancak İNSANIM DİYENLER ÖMÜR BOYU İSRAİLE ATEŞKESİ ASLA BIRAKMAMALI diye düşünüyorum..Bu lanetlenmiş millet kıyamey gününe kadar başka bir mazlum milletin başına dert olacaktır.....İDARECİLERİ SORMA.....saygılarımla
Soykırıma.
Masum
Şehadete koşuyor.
Ya siz.
Ülkenizde halkın haykırışlarını görmeyen,
Duyarsız yöneticiler.
Siz nereye koşuyorsunuz?
SORGULAYAN BİR YÜREK VAR..PEKİ DİNLEYEN NERDE? EMEGE SAYGILAR.